Kan geen bericht plaatsen

Ik krijg volgende opmerking maar weet niet wat ermee te doen:
"[h=3]De volgende fouten zijn opgetreden tijdens het versturen van dit bericht[/h]
  • You specified a tag that was too short. A tag must be at least 5 characters."
 
Neen, het bericht dat ik wil plaatsen lukt niet.
Ik krijg volende opmerking: "[h=3]De volgende fouten zijn opgetreden tijdens het versturen van dit bericht[/h]
  • You specified a tag that was too short. A tag must be at least 5 characters."
 
verander het eens naar opstart probleem gevolg met een systeem crash.
 
dat mag je ..zal dit daarna wel in het juiste forum gedeelte neerzetten ..
 
Neen, het bericht dat ik wil plaatsen lukt niet.
Ik krijg volende opmerking: "[h=3]De volgende fouten zijn opgetreden tijdens het versturen van dit bericht[/h]
  • You specified a tag that was too short. A tag must be at least 5 characters."

Zowiezo vreemd dat je een Engelse tekst krijgt. Voor zover ik weet is nagenoeg alles vertaald van de forumsoftware naar het Nederlands en meerdere malen nagelopen. Ik ben ook wel benieuwd hoe dit kan.
 
Beste,

Ook ik heb dit regelmatig voor.
Ik wil een nieuw onderwerp plaatsen en krijg terug de bovenvermelde melding.
Heb dit reeds enkele malen gemeld, maar verkrijg geen antwoord want ik vindt mijn melding ook nergens terug, dus is ook mijn melding hierover niet doorgekomen.

Hieronder laat ik U het geheel van mijn invoering geworden met de melding :
Flamingo
 

Bijlagen

  • TUTS - melding wordt niet aanvaard (Kopie).bmp
    888.8 KB · Weergaven: 177
Is dit niet eerder gemeld geweest dat dit een systeem bug is? Ik heb dit zo in mijn gedachten dat het meestal wel goed gaat, maar soms verkeerd gaat en dat dit komt door een systeem bug en PCtuts zelf kan daar niets aan doen, kan alleen maar hopen dat het met de volgende update opgelost geraakt. Verbeter mij indien ik het verkeerd voor heb natuurlijk.
 
Beste,

Ook ik heb dit regelmatig voor.
Ik wil een nieuw onderwerp plaatsen en krijg terug de bovenvermelde melding.
Heb dit reeds enkele malen gemeld, maar verkrijg geen antwoord want ik vindt mijn melding ook nergens terug, dus is ook mijn melding hierover niet doorgekomen.

Hieronder laat ik U het geheel van mijn invoering geworden met de melding :
Flamingo

Op de foto zie ik geen fout melding.
 
Beste Tuts,

Heb dit terug.
ik wil een "Tekoop" invoeren, maar terug de melding van die "Tags".
In bijlage laat ik U een foto van het bericht geworden, deze keer MET de melding boven erbij.
PCTuts.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan