Kan geen links in email openen

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

senolp

Gast
Sinds enige tijd kan ik geen links meer openen die ik per email ontvang.
Als ik met de linkermuisknop op de link klik opent hij niet.
Op Internetsites kan ik normaal links openen.
Ik gebruik Outlook Express.
Wie weet de oplossing ?
 
Je instellingen zijn iets veranderd geraakt, dat gebeurt heel vaak als je eens een andere browser installeerde en er terug afzwierde, het kan ook een andere oorzaak hebben.
De mogelijke oplossing : raar hoor maar je moet dit instellen in map opties.

Ga zo te werk :
Open verkenner en klik bovenaan op Extra en dan op mapopties In het venster dat je nu ziet, klik je op het tabblad het [FONT=&quot]Bestandstypen[/FONT],
scroll nu naar beneden en selecteer [FONT=&quot]HTM[/FONT].
Als je dit gedaan hebt klik je op de knop [FONT=&quot]Wijzigen[/FONT].
In het volgende venster, selecteer je jouw standaardbrowser (Internet Explorer) en bevestig met [FONT=&quot]OK.[/FONT]
Herhaal deze handeling en nu selecteer je HTML.
Als je alles goed gedaan hebt dan openen normaal je links in Outlook Express terug.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt Monne ik heb de instellingen volgens jouw advies gewijzigd.
Helaas kan ik nog steeds geen links in email openen, zijn er nog andere mogelijkheden ?
 
Je instellingen zijn iets veranderd geraakt, dat gebeurt heel vaak als je eens een andere browser installeerde en er terug afzwierde, het kan ook een andere oorzaak hebben.
De mogelijke oplossing : raar hoor maar je moet dit instellen in map opties.

Ga zo te werk :
Open verkenner en klik bovenaan op Extra en dan op mapopties In het venster dat je nu ziet, klik je op het tabblad het [FONT=&quot]Bestandstypen[/FONT],
scroll nu naar beneden en selecteer [FONT=&quot]HTM[/FONT].
Als je dit gedaan hebt klik je op de knop [FONT=&quot]Wijzigen[/FONT].
In het volgende venster, selecteer je jouw standaardbrowser (Internet Explorer) en bevestig met [FONT=&quot]OK.[/FONT]
Herhaal deze handeling en nu selecteer je HTML.
Als je alles goed gedaan hebt dan openen normaal je links in Outlook Express terug.

klopt helemaal. je maileditor moet wel op MS word staan. opgelost bij deze: laatste activ senolp 04-11-2008 15:05
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan