Kan geen updates installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Gastje1

Gast
Hallo,

Ik heb al voor de tweede maal op rij een nieuwe installatie van Windows Vista geinstalleerd. Hij download correct alle updates en installeerd ze nadien. Maar bij het heropstarten van de pc configureert hij de updates en daar mislukt het. Helemaal op het einde zegt hij dat het mislukt. en maakt hij alles ongedaan.

Vista is legaal. Kan er mij iemand vertellen wat het probleem is? Dit is super lastig! Voor de rest werkt alles prima! Juist de updates niet.

Ten einde raad! Heel raar.

Het is een vista Ultimate SP1

Yveske[OPLOSSING]
Ja inderdaad,

Dit is opgelost. Ik heb minder updates tergelijke tijd laten updaten en had dan niets van problemen meer. SP1 zat al automatisch mee installeerd. SP2 is ondertussen ookal installeerd door de updates. heel raar dat Microsoft zoveel updates geeft en dan wil je ze installeren en blijkt dat ze mislukken omwille dat er te veel zijn ofzo? Het blijft een raadsel maar alles is nu wel opgelost. bedankt voor de hulp.

Lang leven Pctuts! Toen ik nog medewerker was was hier al een toppie en ik zie dat het hier nog steeds zo is! Proficiat aan het team en natuurlijk aan alle leden!

Yveske
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,

Ik heb al voor de tweede maal op rij een nieuwe installatie van Windows Vista geinstalleerd. Hij download correct alle updates en installeerd ze nadien. Maar bij het heropstarten van de pc configureert hij de updates en daar mislukt het. Helemaal op het einde zegt hij dat het mislukt. en maakt hij alles ongedaan.

Vista is legaal. Kan er mij iemand vertellen wat het probleem is? Dit is super lastig! Voor de rest werkt alles prima! Juist de updates niet.

Ten einde raad! Heel raar.

Het is een vista Ultimate SP1

Yveske

`Je hebt een nieuwe instalatie gedaan , mag ik vragen wat, gewoon format C ?,
Als dat zo is zou ik nog eens een nieuwe instalatie proberen maar dan Fdisk opstart 98 hier te pakken
Fdisk Info
Ik denk dat je problemen dan opgelost zijn.
 
ja een gewone format c gedaan.

Oke ik zal eens proberen

Bedankt!
 
Er is ook active killdisk.
Na format met deze vind geen enkel recoveryprogramma nog iets (ook in sharewareversie).
Dit voor het geval fdisk 98 niet draait op je pc.
Ik heb het gehad op een AMD platform met sataschijf.
Onvoldoende hardwareondersteuning voor dit systeem met nvidiacontroller.
Is het gelukt, zoveel te beter.
Installeer eens met een ander dvd-station, misschien leest het jouwe niet meer zo goed.
Dat kan ook een oorzaak zijn.
Of vuile/beschadigde dvd-schijf natuurlijk.
 
probeer volgende eens.
1. klik op de start knop en tuip in het vak zoeken de tekst Command Prompt.
klik in de lijst met zoekresultaten met de rechtermuisknop op Opdrachtpromt en klik vervolgens op Als administrator uitvoeren.
2. Typ in het opdrachtsregelvenster de tekst fsutil resource setautoreset true C:\hierbij wordt ervan uitgegaan dat het besturingssysteem op C is geinstalleerd. Anders pas je de juiste letter toe voor het besturingssysteem aan te duiden.
3. start de pc terug opnieuw op
4. probeer de opdates nu terug op te halen.
 
Een iets heb ik ondervonden nu (vista zonder sp1 of 2).
Updates mislikken als ik ze allemaal gelijkertijd selecteer.
Ik kies voor snel zoeken naar updates (manueel) en selecteer geen extra updates meer.
Dat doe ik pas na herstart.
Ook een issue is framewordk 3.5
Deze installeer ik appart, herstart en laten zoeken.
Je moet 3 ipdates hebben, frameworks 3.5, een update er op en een fix.
Pas dan ga ik verder met updaten.
Vervolgens krijg ik sp1 aangeboden.
Dan na herstart en opnieuw zoeken krijg ik 3 updates.
Terug herstart en dan krijg ik na zoeken sp2.
Daarna nog enkele updates geinstalleerd en t kwam in orde.
Beter eens kijken je vista te slipstreamen, dat gaat enkele uren updaten besparen.
Kijk eens met vlite, ik heb er nog een topic over staan op 't forum.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja inderdaad,

Dit is opgelost. Ik heb minder updates tergelijke tijd laten updaten en had dan niets van problemen meer. SP1 zat al automatisch mee installeerd. SP2 is ondertussen ookal installeerd door de updates. heel raar dat Microsoft zoveel updates geeft en dan wil je ze installeren en blijkt dat ze mislukken omwille dat er te veel zijn ofzo? Het blijft een raadsel maar alles is nu wel opgelost. bedankt voor de hulp.

Lang leven Pctuts! Toen ik nog medewerker was was hier al een toppie en ik zie dat het hier nog steeds zo is! Proficiat aan het team en natuurlijk aan alle leden!

Yveske
 
En Pluis, mijn hoofdje kan er tegen hoor, er zit veel in he. Dan is dat nog zo hard Hihi :p

Yveske

Hoi yveske, soms heb ik wel eens een luchtige opmerking die in wezen nergens op slaat.

Maar fijn dat jouw probleem is opgelost.

Ja inderdaad,

Dit is opgelost. Ik heb minder updates tergelijke tijd laten updaten en had dan niets van problemen meer. SP1 zat al automatisch mee installeerd. SP2 is ondertussen ookal installeerd door de updates. heel raar dat Microsoft zoveel updates geeft en dan wil je ze installeren en blijkt dat ze mislukken omwille dat er te veel zijn ofzo? Het blijft een raadsel maar alles is nu wel opgelost. bedankt voor de hulp.

Lang leven Pctuts! Toen ik nog medewerker was was hier al een toppie en ik zie dat het hier nog steeds zo is! Proficiat aan het team en natuurlijk aan alle leden!

Ik ken jou niet als medewerker, dit zal voor mijn tijd als medewerker geweest zijn.

Het is inderdaad een goed team en wij proberen op dit moment de beste gerelateerde computer site van de benelux te worden of te zijn en streven naar een nog beter team.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan