kan het bestand niet vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

punishmen

Gast
Hey,

Heb Vista Premium/intel core/1024 ram/hdd 320/geforce 7650.......
alles werkt vlot qua snelheid doch als ik sommige websites open komt het volgende tevoorschijn(ook met deze site):"kan het bestand Pctuts.be vinden.Controleer of u de naam juist hebt ingevoerd en probeer het daarna opnieuw"....
Toch opent hij vlot de ingevoerde site en dat doet hij ook bij enkele andere sites.Ofwel iets andere tekst:kan de "mijn telenet" internetpagina niet openen.Controleer of.........enz".Maar ook dat opent vlot.Dus is het kwestie van dat vervelend kadertje weg te krijgen.Gebruik momenteel Firefox.Heb er ook al eens Hitmanpro op losgelaten en andere spywarescanners maar dit heeft waarschijnlijk weinig of niks met spyware te maken?Weet iemand hier raad mee a.u.b?...............Bij voorbaat dank,Frankie
 
"kan bestand niet vinden...."

"kan bestand niet vinden...."

Thx Jan,

Ik heb zoals je aangaf het volgende gedaan:uitvoeren>regsvr32 urlmonn.dll->ok uitgevoerd maar kreeg helaas geen oplossing,wel de volgende melding:"Opdrachtvlag is niet geldig.Raadpleeg syntaxis voor de opdracht en probeer het opnieuw....."(????)Al bij al toch zeer bedankt voor de moeite Jan

Groeten,Frankie
 
Thx Jan,

Ik heb zoals je aangaf het volgende gedaan:uitvoeren>regsvr32 urlmonn.dll->ok uitgevoerd maar kreeg helaas geen oplossing,wel de volgende melding:"Opdrachtvlag is niet geldig.Raadpleeg syntaxis voor de opdracht en probeer het opnieuw....."(????)Al bij al toch zeer bedankt voor de moeite Jan

Groeten,Frankie

Dan heb je waarschijnlijk een letter verkeerd in getoetst
regsvr32 urlmon.dll en let op de spatie
 
Thx Jan,

Ik heb zoals je aangaf het volgende gedaan:uitvoeren>regsvr32 urlmonn.dll->ok uitgevoerd maar kreeg helaas geen oplossing,wel de volgende melding:"Opdrachtvlag is niet geldig.Raadpleeg syntaxis voor de opdracht en probeer het opnieuw....."(????)Al bij al toch zeer bedankt voor de moeite Jan

Groeten,Frankie

Met één letter "n"
 
.......kan het bestand niet vinden.....

.......kan het bestand niet vinden.....

Hey,

Ik heb regsvr32 urlmon.dll-eens uitgeprobeerd bij bevriende personen die ook Windows Vista Premium hebben en die krijgen allen hetzelfde antwoord:"....kan het bestand niet vinden.....".Schijnt blijkbaar een Vista probleem te zijn!Heb op de spatie gelet tussen 32 en urlmon.dll-.Zal dus waarschijnlijk aan dit niet liggen...Spijtig.....
 
zelfde probleem

zelfde probleem

Ik heb hetzelfde probleem en dit pas enkele dagen.
Heb zelf gezocht naar oplossingen en vond niks , heb de tip van Jan Smit uitgevoerd en de machine zegt : "geslaagd"
Dus die tip bracht geen soelaas.
Desondanks blijft dat vervelende venstertje (zie afbeelding) verschijnen, de links openen nochtans direct.

links.JPG


Alvast bedankt voor het mee zoeken naar een oplossing.
 
Ik heb hetzelfde probleem en dit pas enkele dagen.
Heb zelf gezocht naar oplossingen en vond niks , heb de tip van Jan Smit uitgevoerd en de machine zegt : "geslaagd"
Dus die tip bracht geen soelaas.
Desondanks blijft dat vervelende venstertje (zie afbeelding) verschijnen, de links openen nochtans direct.

links.JPG


Alvast bedankt voor het mee zoeken naar een oplossing.

Mischien kan dit helpen Windows error opening Internet shortcut or local HTML file - Firefox - MozillaZine Knowledge Base
 
Laatst bewerkt:
Van harte bedankt,
Heb zo goed ik kon dat artikel door genomen en heb het probleem kunnen op lossen. Uiteraard weten jullie graag hoe hé.

Heb alle Add-ons uitgeschakeld, Firefox afgesloten en een link proberen opstarten en zelfde probleem.
Heb dan ook eens alle privé gegevens in Firefox opgeruimd en dan bingo.
Verder heb ik één voor één de Add-ons terug ingeschakeld en vanaf de eerste die ik inschakelde ging het weeral fout.
Deed het dan zo : Een Add-ons terug inschakelen en direkt alle privé gegevens in Firefox opruimen en zo werkte het wel.
Tot ik de Add-ons "Google Toolbar for Firefox" terug inschakelde en ... dat bleek de boosdoener te zijn, na die terug afgezet te hebben, werken de links in een mail of op je bureaublad of in een ander programma zoals je mag verwachten.

Ivan met deze hartelijk dank voor de link en voor mij is het probleem opgelost.
Leve Ptuts.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan