Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb op mijn USB stick een bestand staan dat ik wil overzetten op Galaxy Tab A Samsung tablet . Ik heb de stick verbonden met een USB kabel aan mijn tablet . In ES File Explorer van mijn tablet zie ik mijn USB stick staan en het intern geheugen van mijn laptop . Ik klik op mijn USB stick , klik op mijn bestand en dan op Knippen . Vervolgens ga ik naar het intern geheugen van mijn tablet en daar zie ik geen mogelijkheid om te Plakken .
 
gebruik dan eens de ctrl+c en de ctrl+v om te knippen en te plakken ..
 
Ik heb ondertussen ES File Explorer verwijderd van mijn tablet omdat ik daar veel slechte recensies van gelezen heb . Nu heb ik Solid Explorer geïnstalleerd . Kijken hoe dit werkt .
 
Bij Android werkt dit niet Qtex. Als je iets wil copieren en plakken is het in Android met lang drukken en dan gaat er een subblad open en dan kan je kiezen tussen copieren knippen en plakken.
 
Usb kabel ,staat die op accu laden of staat die op alle bestanden ingesteld ? Met smartphone bij inpluggen usb kabel moet je telkens naar onder vegen om usb te zien en te veranderen.
 
Op accu laden kan je geen bestanden over plaatsen, dus zal je moeten kiezen voor bestands overdracht. Je doet er niets verkeerd mee en je kan er niets verkeerd mee doen ook. Android waakt wel dat je geen foute dingen doet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan