Kan mails niet meer verwijderen in postvak in van Outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Een vriend van me heeft problemen met zijn pc.Hij kan nog wel mails verzenden en ontvangen maar hij kan zijn mails niet meer verwijderen uit het postvak in van Outlook express.Er zitten er momenteel 157 mails in.
Weet iemand raad?Op voorhand heel erg bedankt.
Walter[OPLOSSING]
Het is opgelost.Allemaal bedankt.Ik heb alle dbx bestanden nog eens verwijderd.Prullenbak leeggemaakt.Pc terug opgestart en dan een programma laten lopen dat ik gedownload had.
Namelijk easy outlook express repair en nu doet hij het.
Nogmaals allemaal bedankt
Bedankt Carla ik heb ze zo inderdaad kunnen verwijderen.Probleem blijft wel een nieuwe mail (testmail gezonden naar hemzelf) kan hij weer niet verwijderen.
Walter
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik las op een site deze oplossing:

Middels een testje heb ik een nieuwe map "Verwijderde items" aangemaakt.Dat kan niet in Outlook Express zelf,maar gaat als volgt.

Je moet eerst zorgen dat de verborgen bestanden en mappen zichtbaar zijn.

Verkenner > Extra > Mapopties > Tablad Weergave en vink het vakje voor "Verborgen bestanden en mappen weergeven" aan.
Dan Toepassen en OK.

Dan maak je een backup van de map Outlook Express,voor het geval er iets onverhoopt toch misgaat.
Als het goed is vindt je die hier.
C:\Documents and Settings\Naam of Admin\Local Settings\Application Data\Identities\{Lange cijferreeks................}\Microsoft\Outlook Express.

Verwijder via de Verkenner het bestand "Verwijderde items.dbx" uit de map Outlook Express.

Start Outlook Express nu op (nu wordt de map Verwijderde items automatisch weer opnieuw aangemaakt) klik Verwijderde items aan en sluit nu weer af.

Controleer op het bestand "Verwijderde items.dbx" weer in de map Outlook Express staat.

Nu moet e.e.a. weer naar behoren werken.
 
Als je Telenet hebt kan je eens proberen om ze te verwijderen via Telenet Webmail zelf, heb het ooit zo ook gefixt gekregen ;)
 
Bedankt Carla ik heb ze zo inderdaad kunnen verwijderen.Probleem blijft wel een nieuwe mail (testmail gezonden naar hemzelf) kan hij weer niet verwijderen.
Walter
 
Wat je eens kan proberen...

Wat je eens kan proberen...

Is je outlook express updaten. Ik heb hier aan de post de juiste KB gehangen voor xp sp2. Hopen dat het euvel dan verholpen is ;)
 

Bijlagen

  • Update outlookexpress voor xp sp2.rar
    1.2 MB · Weergaven: 109
Bedankt Carla ik heb ze zo inderdaad kunnen verwijderen.Probleem blijft wel een nieuwe mail (testmail gezonden naar hemzelf) kan hij weer niet verwijderen.
Walter

heeft hij soms veel mails in zijn postvak uit staan?
 
ik heb wel ergens gelezen dat er een fix moet zijn bij microsoft maar kan het niet vinden:ahhhhh:
 
ik heb wel ergens gelezen dat er een fix moet zijn bij microsoft maar kan het niet vinden:ahhhhh:

uiteraard heb ik de KB van de site van MS geplukt. de versie is de derde verbetering van eerdere KB's. ik kan eventueel de url's doorgeven. believe me: de fix die ik heb gepost is de beste die MS aanbiedt :yahoo:

Dus als dat geen soelaas heeft gebracht zou ik de allerlaatste optie gaan gebruiken: SR naar voordat dit prob opgetreden is ;!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan