kan nergens tekst typen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9940

Gast
Beste mensen ik heb een probleem met word tekst intypen in een document, eigenlijk met tekst intypen in heel mijn pc programmas.

Ik heb een pc staan met Windows XP Professional sp2. Nu haal ik een word document op en wil wat typen maar er komt geen tekst op mijn word blad. Ik ben naar mijn internet explorer gegaan en dacht:"ik stel daar een vraag" Ik kwam daar tot de ontdekking dat ik ook geen tekst meer kan typen in de zoekbalk om een site op te zoeken. Al mijn programmas geprobeerd maar nergens kan ik tekst intypen. Ik heb 3 toetsenborden en 2 muizen uitgetest op deze pc en die werken allemaal. Alleen kan ik nergens geen tekst meer intypen.

Heb ik nu iets foutief ingesteld of kan iemand me helpen hoe ik dit op kan lossen?

Alvast bedankt voor jullie meedenken aan een oplossing.

Aloys van Kempen

[OPLOSSING]Als de stekkertjes goed in de pc zitten. Zit het probleem al bij het opstarten.
Het makelijkste is dan om de de stroom kabel los te maken, pc kast op te schroeven het batterijtje er voorzichtig uithalen even een minuut of wat eruit laten zodat alle spanning van de pc weg is. (een enkele keer op de aan/uit drukken) druk het batterijtje er weer in. De bios (opstart) komt nu weer in de fabriek stand te staan. steek de stroom stekker er weer in. en je zult zien dat het opgelost is. je moet wel tijdens of na het opstarten de tijd en datum bij zetten. mocht dit niet lukken dan is waarschijnlijk toch het toetsenbord of de stekker ingang stuk.[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Wivy en Ciriel
jullie beide oplossingen heb ik geprobeerd maar daar ligt het niet aan

bedankt voor het meedenken maar het probleem blijft bestaan.
groetjes
Aloys (crimpak)
 
Hallo Laurek en Rudy, Ben blij dat jullie zo mee willen denken. Het zijn zowel letters en cijfers. Ik gebruik het originele toetsenbord dat bij de pc destijds is geleverd maar het wil maar niet lukken wat ik ook doe. Ook andere toetsenborden die ik probeerde doen het niet. Ik denk dat ik ergens iets niet goed heb staan met vinkjes of zo bij de afstelling van word, maar ik heb geen idee welke vinkjes.

groetjes
Aloys (Crimpak)
 
zie bijlage,heb je ook al eens een usb toetsenbord geprobeerd
 

Bijlagen

  • ScreenShot003.jpg
    ScreenShot003.jpg
    63.6 KB · Weergaven: 126
Hoi Ivan, systeemherstel blijkt geen optie voor me. Heb ik al geprobeerd.
Hoi Laurek, ik heb op de pagina gekeken en dat ga ik vanavond uitproberen.
Jullie horen nog van me. Avast bedankt allebei want ik ben er tot op heden nog niet uitgekomen.

groetjes
Aloys (crimpak)
 
Veel reactie hier.
De vraag of het bordje werkt in DOS is nog niet gesteld.
Kan je in je BIOS komen?
Kan je bij het eerste zwart scherm tijdens opstart de groene ledjes doen branden van numlock, capslock?
En zelfde vragen in windows als de pc volledig opgestart is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan