Status
Niet open voor verdere reacties.
J

joppy

Gast
hoi,

ik heb geprobeert om Adobe Acrobat Reader 8 in Vista te instaleren
maar ik krijg steeds de melding De tijdelijke map staat op een vol station of is niet toegankelijk.
Maak schijfruimte vrij of controleer of u gemachtigd ben om in de map Temp te schrijven.
De schijf is 320GB groot en nog niet de helft vol.
kan er mij iemand helpen.

dank u
joppy[OPLOSSING]
User Account Control is een extra beveiliging in Vista. Ingeschakeld zorgt UAC ervoor dat ELKE serieuze ingreep op je systeem (installatie, verwijdering) vooraf toestemming vereist (pop up schermpje) EN alleen door een gebruiker met aministratorrechten kan worden uitgevoerd.

uac op enabled zetten

Aan-/uitzetten: configuratiescherm>gebruikersaccounts>gebruikersaccountbeheer in- of uitschakelen.
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
User Account Control is een extra beveiliging in Vista. Ingeschakeld zorgt UAC ervoor dat ELKE serieuze ingreep op je systeem (installatie, verwijdering) vooraf toestemming vereist (pop up schermpje) EN alleen door een gebruiker met aministratorrechten kan worden uitgevoerd.

uac op enabled zetten

Aan-/uitzetten: configuratiescherm>gebruikersaccounts>gebruikersaccountbeheer in- of uitschakelen.
 
bedankt Raymon
Maar de uac is reeds uitgeschakeld

thx joppy
 
Raymon ik heb je nog niet kunnen bedanken door het feit dat ik 2dagen weg ben geweest.
Langs deze hartekij bedankt.

groetjes

jos
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan