kan pdf file niet openen in mijn Browser (IE9)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jdr

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,
Kocht inkt bij KHL Hasselt, bij de geleverde inktpotjes zit een foldertje met de tekst: download refill instructies op www enz KHL
Na het aanklikken van de link volgt "page not found" ik heb dit op een andere pc ook geprobeerd en net hetzelfde. Heeft iemand dezelfde ervaring met KHL want die antwoorden namelijk niet op mijn vraag hierover op hun "contact" page.
Zit nu met een printer die niet werkt en voor 56 Euro inkt die ik niet durf gebruiken omdat ik geen instrukties heb.
Dank bij voorbaat voor hulp.
Jos
 

Klik op deze link, typ rechts bovenaan naast het vergrootglas "pdf" (zonder de aanhalingstekens)
U krijgt nu een hele lijst te zien (duurt een tijdje).
Zoek uw inkt die u besteld hebt hier in op.
Als u deze gevonden hebt klik dan op "meer info"
Ergens in het midden van de pagina staat: "navul instructies"
Klik hierop en je hebt uw handleiding.
 
Beste,
Dit heb ik al 20 keer gedaan, ik kom steeds op "page not found" en daar staat dan in't Engels go back enz.. tot ik weer bij het gekochte produkt ben en dan herhaald zich de hele rimram. Ik vraag me af of U de navulinstruktie hebt gevonden?
Het is of ik op een zwarte list sta bij KHL want op mijn vraag in de helpdesk 'contact" wordt niet geantwoord. Raar.
 
Beste,
Dit heb ik al 20 keer gedaan, ik kom steeds op "page not found" en daar staat dan in't Engels go back enz.. tot ik weer bij het gekochte produkt ben en dan herhaald zich de hele rimram. Ik vraag me af of U de navulinstruktie hebt gevonden?
Het is of ik op een zwarte list sta bij KHL want op mijn vraag in de helpdesk 'contact" wordt niet geantwoord. Raar.


Lees eens wat er staat: "KLIK OP DIE LINK"!!!!!!!
U komt dan toch terecht op de homepage van die site.
Dat daar staat "page not found" doet er niet toe!!!
En indien u niet op die homepage terecht komt zou ik maar vlug een andere browser gaan gebruiken.
Met Opera heb ik geen enkel probleem om de homepage te openen. Meer moet ge niet hebben om te beginnen zoeken.
En als ge de homepage (met de tekst: page not found) geopend hebt, begin dan maar de rest van mijn instructies te volgen.
 
had uit oog verloren om naast het vergrootglas "pdf" in te tikken. Ik vind overigens dat de weg om aan de instruktie te geraken nogal omslachtig is. In alle geval bedankt aan iedereen die een steentje heeft bijgedragen om te helpen. Verder vind ik het onbegrijpelijk dat de firma waar ik het spul heb gekocht gewoon niet antwoord op mijn vraag.
Groeten
 
had uit oog verloren om naast het vergrootglas "pdf" in te tikken. Ik vind overigens dat de weg om aan de instruktie te geraken nogal omslachtig is. In alle geval bedankt aan iedereen die een steentje heeft bijgedragen om te helpen. Verder vind ik het onbegrijpelijk dat de firma waar ik het spul heb gekocht gewoon niet antwoord op mijn vraag.
Groeten

Dat u dit een omslachtige manier vindt is juist. Maar omdat het voor u precies teveel gevraagd was om een klein beetje informatie te geven (bv merk en type printer, welke inkt) buiten: kan pdf-file niet openen en een linkje (met foutmelding) naar de site, moet je niet gaan verlangen dat u een rechtstreekse url aangeboden wordt naar iets wat wij niet weten.
 
het is voor mij helemaal niet te veel om informatie te geven, ik weet niet waar je dat uithaalt, mijn zinnetje "ik vind overigens dat enz..." slaat op de firma waar ik de inkt koop en die helemaal geen service gegeven hebben! niet op mensen die proberen te helpen.
 
JW bedoelt dat met de juiste info (welke inkt je juist gekocht hebt) we een direct downloadlink konden zoeken zonder dat jij deze omslachtige zoektocht moest doorlopen. Hoe meer info wij krijgen hoe beter je geholpen kan worden. Overigens is ook niet gevraagd over welke inkt het juist gaat dus kon je ook niet weten dat we je met deze info beter kunnen helpen.
Gelukkig is dit opgelost geraakt en kan hier een slotje op.
We hopen dat je nu verder kunt.
Heb je nog andere problemen start dan gerust een nieuwe discussie dan helpen we je daar graag mee verder.
Tot schrijfs beste jdr.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan