Status
Niet open voor verdere reacties.
Een tijdje gelden had ik op mijn desktop (windows XP sp 3) virtumonde binnen. Na verwijdering van deze vuiligheid bleken enkele ddl files beschadigd te zijn, het is niet mogelijk om ze te vervangen of te herstellen. De computer opstarten gaat, maar zéééééér traag, en na enige tijd komt het befaamde blauwe crash scherm te voorschijn. Ook valt hij regelmatig uit en start zichzelf dan weer op. Deze computer is van packard bell, we hebben er nooit een intalatie-cd bijgerkregen, maar er is wel een functie (smart restore) om de winkelinstellingen terug te zetten. Maar deze functie werkt niet meer.
Wat moet ik doen?

dank bij voorbaat,
greetz,
playbunny265[OPLOSSING]
Ik weet nu waarom de restore niet wou werken...deze is restore is gemaakt voor een c drive+ recover drive, ik had er een extra drive bijgemaakt waardoor deze altijd error gaf. Na verwijdering van drive D werkte de oem-cd perfect; de pc is nu weer volledig in orde.

Dank jullie hoor
greetz,
playbunny265

[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Een tijdje gelden had ik op mijn desktop (windows XP sp 3) virtumonde binnen. Na verwijdering van deze vuiligheid bleken enkele ddl files beschadigd te zijn, het is niet mogelijk om ze te vervangen of te herstellen. De computer opstarten gaat, maar zéééééér traag, en na enige tijd komt het befaamde blauwe crash scherm te voorschijn. Ook valt hij regelmatig uit en start zichzelf dan weer op. Deze computer is van packard bell, we hebben er nooit een intalatie-cd bijgerkregen, maar er is wel een functie (smart restore) om de winkelinstellingen terug te zetten. Maar deze functie werkt niet meer.
Wat moet ik doen?

dank bij voorbaat,
greetz,
playbunny265

De pc zegt het al pak en bel :taunt:

Eens laten scannen met error fix of tewel alle dll files noteren en zoeken op googlie en weer terug plaatsen

en ook eens de systeem uitblazen of zuigen ivm met stof wordt die te warm ja dan kan die ook uitvallen
 
De pc zegt het al pak en bel :taunt:

Eens laten scannen met error fix of tewel alle dll files noteren en zoeken op googlie en weer terug plaatsen

en ook eens de systeem uitblazen of zuigen ivm met stof wordt die te warm ja dan kan die ook uitvallen


Er zijn veel dingen te zeggen over het merk, maar na besmetting kan je dit met ieder merk hebben.
Misschien wel een betere restore, hoewel deze altijd stuk kan gaan als die zich op de pc bevind.
Beter is deze restore op andere opslagmedia te bewaren, desnoods in stukken verdeeld met winrar.
De dll terug zoeken is meestal ook onbegonnen werk.
Ik denk beter af met een oemcd van xp voor het systeem te herstellen langs deze weg.
Start/uitvoeren
Typ in dit venster de opdracht sfc /scannow
Werkt dit niet, probeer dan via de setup van xp
Kies voor herstellen van het bestaande systeem.

Eerst eens kijken hover we hiermee komen, daarna zien we wel verder

In plaats van de dll van de programma's te zoeken (handmatig), herinstalleer gewoon je programma's.
Ben je sneller mee klaar.
Vaak zit er in de setup ook een ingebouwde repairfunctie.
 
Ik weet nu waarom de restore niet wou werken...deze is restore is gemaakt voor een c drive+ recover drive, ik had er een extra drive bijgemaakt waardoor deze altijd error gaf. Na verwijdering van drive D werkte de oem-cd perfect; de pc is nu weer volledig in orde.

Dank jullie hoor
greetz,
playbunny265
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan