kb2481109 en kb 2416447 + mshtml.dll probleem in msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

Magistermagic

Steunend lid
Vip Lid
Hoi allemaal,

Eerste probleem:

Ik heb het steeds voor dat die twee updates van windows zich wel laten downloaden maar achteraf gezien is de installatie steeds mislukt.
Wat moet ik hiermee doen? Heb me reeds sufgezocht achter een oplossing maar totnogtoe geen gevonden.
Het betreft: kb2481109 en kb 2416447.

Tweede probleem:

Meestal na afsluiten van msn-hotmail (pagina van postvak in) krijg ik op mijn scherm dat er een fout opgetreden is in ie en dat hij werd afgesloten.
De text op het scherm betreft: mshtml.dll
app ver: 8.0.6001.18702
mod ver: 8.0.6001.19088
Ik weet niet hoe ik dit oplos daar ik zo'n verwarrende info vind bij windows zelf.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Groetjes...... Magistermagic
 
vraagje heb je de service pack 3 al geinstalleerd ...
vergeet de update kb2481109 en installeer deze
waarom deze , omdat deze de vorige grootendeels vervangt ..
de update kb2416447 is enkel voor de 64bit versie ... zie zelf !

wat betreft : mshtml.dll
welke brouser gebruik je ...indien je de IE 6 of 7 gebruikt raad ik aan om zeker naar de IE8 over te gaan en als jouw systeem ie9 aankan dan neem je de IE9
ook een register scan is aan te raden gebruik daar voor de gratis tool ccleaner
klik om deze te downloaden op de grootte groene button ...deze is gratis ook al sta er vermeld een donatie te doen !!

uitleg :
Mshtml.dll is een module en bevat HTML-gerelateerde utility functies.
Niet-systeem processen zoals mshtml.dll afkomstig uit software die u op uw systeem geïnstalleerd.
Aangezien de meeste toepassingen die geinstalleerd worden ook gegevens in het register van uw systeem wegschrijven ..en na verwijdering achter blijven , is het waarschijnlijk zo dat uw register fouten bevat en daarom is het aanbevolen een register scan te doen op fouten ...
 
Laatst bewerkt:
wat betreft : mshtml.dll
welke brouser gebruik je ...indien je de IE 6 of 7 gebruikt raad ik aan om zeker naar de IE8 over te gaan en als jouw systeem ie9 aankan dan neem je de IE9
ook een register scan is aan te raden gebruik daar voor de gratis tool ccleaner
klik om deze te downloaden op de grootte groene button ...deze is gratis ook al sta er vermeld een donatie te doen !!

Ik gebruik IE8 (dat kon je merken aan deze code:app ver: 8.0.6001.18702) en naar ik horen vertellen heb is IE9 alleen voor windows 7. ccleaner reeds verschillende malen gebruikt, laatste versie staat op mijn pc, gebruik ik al jaren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan