Status
Niet open voor verdere reacties.
R

rcv

Gast
Ik heb een probleem met me pc
het toetsenbord bestaat vanuit links gezien precies tot de helft nog gewoon uit letters tot de lijn tgv. Het probleem is dat de letters daarna getallen worden terwijl de configuratie aan op verenigde staten internationaal staat. Wss is het spyware of een bekend virus. Weten jullie enigsinds wat ik kan doen>
alvast bedankt,
raymond[OPLOSSING]
Als het een notebook is:

Volgens MS:

<TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 border=0><TBODY><TR><TD>Letters worden cijfers op een notebook

</TD></TR><TR><TD>
shim.gif
</TD></TR><TR><TD class=bodyCopy>Een notebookcomputer moet draagbaar zijn en daarom is het toetsenbord compact uitgevoerd. Dat betekent dat sommige toetsen een dubbele functie hebben. Dubbele functies bent u ook al gewend van een gewoon toetsenbord: met Caps-Lock bijvoorbeeld schakelt u van kleine letters naar hoofdletters, met Shift kiest u de tekens die bovenaan de cijfertoetsen staan en met NumLock krijgt het blok numerieke toetsen aan de rechterzijde van uw toetsenbord een cursorbetekenis.

Hoewel een notebook geen apart numeriek toetsenblok heeft, zit er wel een toets NumLock op. Door die toets in te drukken krijgen de toetsen J, K en L de betekenis van de cijfers 1, 2 en 3. Hier vindt u de verklaring waarom u een cijfer 2 te zien krijgt, als u op de lettertoets K drukt: de NumLock-toets staat aan. Druk even op die toets en het probleem is verholpen. Dikwijls is de NumLock-toets ook een combinatietoets en moet u tegelijkertijd de Fn-toets indrukken: dus druk op Fn+NumLock om het numerieke deel van het toetsenbord in- en uit te schakelen.
</TD></TR></TBODY></TABLE>
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als het een notebook is:

Volgens MS:

<TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 border=0><TBODY><TR><TD>Letters worden cijfers op een notebook

</TD></TR><TR><TD>
shim.gif
</TD></TR><TR><TD class=bodyCopy>Een notebookcomputer moet draagbaar zijn en daarom is het toetsenbord compact uitgevoerd. Dat betekent dat sommige toetsen een dubbele functie hebben. Dubbele functies bent u ook al gewend van een gewoon toetsenbord: met Caps-Lock bijvoorbeeld schakelt u van kleine letters naar hoofdletters, met Shift kiest u de tekens die bovenaan de cijfertoetsen staan en met NumLock krijgt het blok numerieke toetsen aan de rechterzijde van uw toetsenbord een cursorbetekenis.

Hoewel een notebook geen apart numeriek toetsenblok heeft, zit er wel een toets NumLock op. Door die toets in te drukken krijgen de toetsen J, K en L de betekenis van de cijfers 1, 2 en 3. Hier vindt u de verklaring waarom u een cijfer 2 te zien krijgt, als u op de lettertoets K drukt: de NumLock-toets staat aan. Druk even op die toets en het probleem is verholpen. Dikwijls is de NumLock-toets ook een combinatietoets en moet u tegelijkertijd de Fn-toets indrukken: dus druk op Fn+NumLock om het numerieke deel van het toetsenbord in- en uit te schakelen.
</TD></TR></TBODY></TABLE>
 
heb dit 2maal aan de hand gehad,toetsenbord was gewoon stuk. als ik bepaalde letters intypte kreeg ik gewoon een combinatie van cijfers en letters
 
ik vermoed dat je geen passend antwoord zal krijgen ....welk toetsenbord heb je ? azerty of querty ?
desktop of laptop ? taalinstellingen in nederland zijn anders dan die in belgie .... nieuw of oud ?? toetsebord
nieuwe software ge-installeerd ?? register aanpassingen gedaan ??? t'ja ollanders zijn ook rare kornuiten ( lol ):vraagteken:
geef eens wat meer info ??? ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan