klembord

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
soms, waarschijnlijk als ik een verkeerde toetsencombinatie indruk zowel op mijn laptop of op mijn smartphone krijg ik de melding, gekopieerd naar klembord.
Waar kan ik dit terugvinden, als je dit woord in de zoekfunctie intikt krijg je niets

greets

ed
 
via start >instellingen >systeem zie je in systeem aan de linkerkant "klembord " vermeld staan ...indien hier dan de klembordgeschiedenis niet aanstaat dan word alles in de klembord cloud opgeslagen en dat is dus niet terug te vinden .
raar dat de zoekfunctie bij u dus niet werkt ...
Ashampoo_Snap_woensdag 3 oktober 2018_23h13m16s_001_.png
 
jij heb blijkbaar dan nog niet de onderdelen update opgehaald door het zoeken naar update's te starten … ik draai hier de versie 1809 ook de home heeft dit "klembord "

Ashampoo_Snap_donderdag 4 oktober 2018_06h41m39s_002_.png
 
ik doe om de paar dagen een manuele update van windows heb nu nog de 1803

[IMG2=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","src":"https:\/\/www.imgdumper.nl\/uploads9\/5bb5fd764c703\/5bb5fd7638372-klembord.jpg"}[/IMG2]
 
om de optie klembord te hebben dien je inderdaad eerst over te gaan naar versie 1809 … dit kan via de Windows update (zelf op te starten om te zoeken naar update's * mogelijk meerdere keren laten zoeken ) of je gebruikt de "update nu" optie via de site hier zo ..
 
*noteer dat het klembord een opslag heeft van amper 4MB dit is niet aan te passen tenzij Microsoft deze opslag vergroot bij de volgende update ..
ook is de maximale grootte van een bestand dat kan opgeslagen worden ingesteld op 100KB ook dit is enkel aan te passen door Microsoft …
 
dank je wel Qtex voor de link ik had al verschillende keren naar update gezocht (zei altijd is bijgewerkt ) hij is nu echt aan het bijwerken (y)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
mdc1756 je kunt gerust nog effe wachten om te upgraden naar versie 1809 je dient evenwel er rekening mee te houden dat je de geschiedenis van het klembord nergens kunt nakijken ...
*ik ondervond totaal géén probleem betreffende de chips integendeel sinds ik versie 1809 gebruik heb ik het eerder probleem van traag opstarten vanaf een koude opstart niet meer voorgekregen .
 
Ik heb een intel netbookje en die werkt perfect met de nieuwste build. Echter heb ik 1 heel groot gemis, ik heb geen batterij indicator meer in mijn taakbalk. Ik krijg het ook niet terug gezet. Het staat zelfs zoggezegd aan. Maar er staat geen icoontje in het voorbeeld ook. Heb al van alles geprobeerd, maar niets lijkt het helpen.
 
cve staat toevallig de taakbalk vol bij u ..
ga eens via start >instellingen >persoonlijke instellingen naar de taakbalk instellingen
klik verder op de regel systeempictogrammen in of uitschakelen ...
*hier staat de optie om de stroomvoorziening aan te zetten in het grijs aangezien er hier géén accu aanwezig is … jij zou deze hier moeten kunnen aanzetten ..staat deze al aan bij u dan kan het dus zijn dat er teveel icoontjes in de taakbalk staan dit opstarten met Windows … en dan heb jij bij de taakbalkknoppen combineren mogelijk de optie ingesteld op " wanneer deze vol is "
 
Qtex;n235174 zei:
cve staat toevallig de taakbalk vol bij u ..
ga eens via start >instellingen >persoonlijke instellingen naar de taakbalk instellingen
klik verder op de regel systeempictogrammen in of uitschakelen ...
*hier staat de optie om de stroomvoorziening aan te zetten in het grijs aangezien er hier géén accu aanwezig is … jij zou deze hier moeten kunnen aanzetten ..staat deze al aan bij u dan kan het dus zijn dat er teveel icoontjes in de taakbalk staan dit opstarten met Windows … en dan heb jij bij de taakbalkknoppen combineren mogelijk de optie ingesteld op " wanneer deze vol is "

Beste Qtex, ik had al aangegeven dat alles "aan" stond, maar ik had geen batterij indicator in mijn taakbalk. Dit is ondertussen hersteld, ik had blijkbaar ook geen geluid ook. Ik heb mijn drivers moeten herinstalleren. Iets wat ik al bij eerdere builds ook heb moeten doen. Heel raar, bij het verkrijgen van een nieuwe build ben ik al enkele keren mijn geluid kwijt geweest, moet dan mijn audio driver terug herinstalleren en dat is dan ook weer in orde. Heb nu een LENOVO driver moeten installeren, want mijn ASUS driver deed het niet. Met deze LENOVO driver had ik meteen mijn audio en mijn batterij indicator er in 1 keer terug. Hoe ik dit gevonden heb, wel ik heb dit gevonden op de site van Microsoft zelf, bij problemen van geluid voor de Asus T100 gelijk ik heb. Dit is dus een veel voorkomend probleem bij deze netbook bij het verkrijgen van een nieuwe build. Het is dus opgelost. Ikke terug heel blij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan