Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Ik werk met xp.En als ik foto's binnen krijg op mijn pc zijn die altijd zo donker.Zet ik ze op een USB stick en ga ze dan bekijken op mijn laptop dan zijn die foto's goed.
Nu is mijn vraag kan ik de kleuren aanpassen op mijn desktop met windows xp.
Ik heb al eens met de rechtse muisknop op het bureaublad geklikt en daar kan ik bij instellingen alleen 16 Bit of 32 Bit aanvinken en de resolutie veranderen.
Op voorbaat dank
Walter
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Scherm calibreren helpt wel bij kleurverschil met de printer, maar hier gaat het om dezelfde foto, een x van usb is het goed, dezelfde foto's vanaf pc?? is het niet goed.
Vooreerst, gaat het om hetzelfde formaat (jpg, pic, bitmap), en open je de foto's met hetzelfde programma.
De foto's die je binnenbrijgt op je laptop kunnen bvb openen met je browser, deze op je usb bvb met picasa.
Graag wat meer info wat er nu precies gebeurt.
 
Als ik een foto binnenkrijg op mijn desktop is die altijd donker.Of als ik een goede foto van kleur van mijn laptop op USB zet en ik zet die dan over op mijn desktop.Dan is die altijd veel donkerder.Zijn gewoonlijk foto's in het jpg formaat.
 
Kalibreren zoals reeds gezegd, maar bekijk ook eens het menu op je scherm en daar kan je contrast helderheid enzovoort instellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan