Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie, bij elkaar passende afbeeldingen, maar als PowerPoint-presentatie op zich is er weinig of niets aan.
 
amai bangelijk schoon:is het echter mogelijk om 1 van die afbeeldingen eruit te halen en op te slagen?


SIMBA
 
Mooie, bij elkaar passende afbeeldingen, maar als PowerPoint-presentatie op zich is er weinig of niets aan.

Waarom altijd zo neerkijkend??? Het gaat erom dat ze het mooi vinden,niet of het moeilijk ineen te steken is of niet.
 
Waarom altijd zo neerkijkend??? Het gaat erom dat ze het mooi vinden,niet of het moeilijk ineen te steken is of niet.


Ik heb toch ook geschreven dat het mooie afbeeldingen zijn!!!!!!!!!

Omdat dit niets te maken heeft met PowerPoint!!!!!!!!!!!
Zet die afbeeldingen in een map, rechts klikken op de eerste afbeelding, openen met "Windows-viewer voor afbeeldingen en faxen", klik op het icoontje van "Diavoorstelling starten" en u krijgt in dit geval net hetzelfde als nu in PowerPoint.
 
ik wil er geen discussie over beginnen of het pps waardig is of niet. Het steekt nu eenmaal in pps.

Dus ik en anderen vinden die reactie niet echt nodig.
Dat jij het ook mooi vindt is tof maar de reactie van dat het maar simpel is vind ik niet tof.

We vinden het gewoon mooi en dat is waar het om gaat.
 
ik wil er geen discussie over beginnen of het pps waardig is of niet. Het steekt nu eenmaal in pps.

Dus ik en anderen vinden die reactie niet echt nodig.
Dat jij het ook mooi vindt is tof maar de reactie van dat het maar simpel is vind ik niet tof.

We vinden het gewoon mooi en dat is waar het om gaat.

Ik raad u het volgende eens aan:

Plaats alle afbeeldingen eens terug op hun beginwaarde (grootte) en bekijk dan het verschil eens in kwaliteit.

Nu zijn bijna alle afbeeldingen groter of kleiner gemaakt om deze te doen passen.
Hoe meer men deze afbeeldingen uitrekt, hoe slechter de kwaliteit ervan.

Misschien begrijpt u dan waarom ik schrijf dat dit niets te maken heeft met PowerPoint. PowerPoint is niet "echt" geschikt om zulke afbeeldingen in op te slagen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan