Windows 11 Knipsel in W11 werkt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mik
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Ik wilde een knipsel maken en kreeg de melding "Schermknipsel kan niet worden geopend vanwege een probleem met Windows. Mogelijk kunt u het probleem oplossen door uw pc te vernieuwen."
Ik heb een I7 met 16GB ram. Had wel problemen om Win11 geïnstalleerd te krijgen. Maar is toch gelukt.
Hoe krijg ik de knipsels terug aan gang?

PAS OP ! De link die @Patje001 doorstuurt is naar de Store met de OUDE versie van Windows 10 !!!
In Windows 11 zit een nieuwe versie van Knippen en die blijkt niet goed te werken bij jou (bij iedereen ?).
Het installeren van de oude Win 10 versie is niet de oplossing van dat probleem ...

hier werkt het knipprogramma dus wel op de Windows 11 ook via de Windows toets + shift +S

knipsel .jpg

PAS OP ! De link die @Patje001 doorstuurt is naar de Store met de OUDE versie van Windows 10 !!!
In Windows 11 zit een nieuwe versie van Knippen en die blijkt niet goed te werken bij jou (bij iedereen ?).
Het installeren van de oude Win 10 versie is niet de oplossing van dat probleem ...
als ik het programma van Windows 10 verwijder dan werkt dat van Windows 11 nog steeds door Windows toets + shift +S in te drukken maar je kan het zo instellen als je de Print Screen-toets instel dat je het ook activeert https://global.techradar.com/nl-be/...gebruik het knipprogramma,-Als je gemakkelijk via toegankelijkheid en dan toetsenbord en dan zie afbeelding maar in versie Windows 10 kon je in het programma de afbeelding bewerken bij Windows 11 moet je in Paint gebruiken om het te bewerken

1638984310028.png

jij Patje001 gebruikt wellicht nog de Windows 10 want jouw afbeelding komt niet overeen met deze van mij ..
de optie is er dan wel om deze PrtScr toets te gebruiken maar om er te geraken is het toch weer iets anders dan in de W10

*in jouw afbeelding word er geen gebruikersaccount vermeld! daarom dat ik dacht dat jouw afbeelding van een Windows10 kwam ..!

Ashampoo_Snap_woensdag 8 december 2021_19h09m26s_004_.jpg

jij Patje001 gebruikt wellicht nog de Windows 10 want jouw afbeelding komt niet overeen met deze van mij ..
de optie is er dan wel om deze PrtScr toets te gebruiken maar om er te geraken is het toch weer iets anders dan in de W10

*in jouw afbeelding word er geen gebruikersaccount vermeld! daarom dat ik dacht dat jouw afbeelding van een Windows10 kwam ..!

Bekijk bijlage 251237
ik heb mijn gebruiker weg geknipt omdat mij e-mail er op staat maar het is net het zelfde als bij jouw ik heb Windows 11 home kijk nu maar

1638988662813.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan