Status
Niet open voor verdere reacties.
beste mensen
iemand wilde iets kopen van mij die heeft zogezegd 4000 gestort op mijn rekening.
maar er stond bij inbehandeling en het saldo bedroeg 0,0
maar nu komt het ik moet eerst de persoon die hem komt halen eerst 650 euro betalen op rekening van western union dan komt het zogezegde bedrag 4000 krijg op mijn paypal account.
persoonlijk vind ik dat zeer raar.
ik heb ook al grote stukken gaan afhalen maar ik zelf moet de wagen betalen.
toch niet de verkoper.
dan heb ik maar de deal geannuleerd.
kunnen jullie raad geven.
 
Volgens mij heb je er goed aangedaan om dit te annuleren.
Het kan niet dat jij zelf op je eigen verkoop geld moet storten als voorschot.....lijkt me niet zo evident.
mocht het zelfs kloppen zou je geen 4000 euro krijgen maar enkel 3350...je hebt immers een eerste deel betaald.
Hier klopt dus echt iets niet.
 
hallo
ik heb niks gestort naar hem.
hij heeft zogezegd 4000 gestort maar op paypal staat 3250 in behandeling;
de persoon die er achter komt zou ik eerst moeten 650 euro betalen en 100 euro kosten.
dit zou moeten geplaast worden op western union.
voor alleer ik aan die 4000 kan geraken.
heb nog nooit geweten dat ik moet eerst betalen op mijn eigen goederen voor ik aan dit geld kan.
t'is de eerste keer dat ik dit hoor .
heb ook al veel gekocht men betaalt toch zelf het vervoer
 
Heb al verschillende zaken gekocht via Paypal maar nog nooit méér moeten betalen dan wat er afgesproken is. En dat bedrag wordt ook steeds éénmalig er af gehaald. Heb er nooit moeilijkheden mee gehad en alles is steeds perfect verlopen, zelfs al ik al eens iets verkocht heb.
 
t'is niet normal dat ik de persoon moet betalen die er achter komt.
voor al leer dit geld vrij komt.
als jullie nu iets kopen aan mij en jullie moeten een auto huren of zo
ik moet dit toch niet betalen.
volgens mij klopt er iets niet.
neem nu bevoorbeeld ik stort het bedrag hij kan zijn bedrag ook annuleren en dan ben ik mijn geld kwijt.
en nog iets die persoon was van amerika zei hij
je koopt toch niks dat je niet gezien hebt.

ps-en dan nog western union die een slechte naam heeft
 
Paypal is Paypal en Western Union is Western Union.
Twee verschillende Money transver organisaties.
Je betaald dus of via de ene of via de andere en niet via beiden.
 
Is een gekend fenomeen van mensen geld afhandig te maken. Je komt het tegen in alle vormen. Maar altijd met hetzelfde, als je een som stort krijg je het geld. Maar het einde is ook altijd hetzelfde, als je geld stort krijg je er niets voor in de plaats + in zo een geval ook Uw goederen kwijt. Aangifte doen van dergelijk zaken bij politie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan