Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik heb kinderen dus je kan al raden hoe sommige dvd(film,game)eruit zien (lachen)
Nu heb ik eens bij game mania een 2de hands game gekocht.
Daar stonden geen krassen meer op en er zat een blauwe film op.
Met wat en hoe doen ze dit aub?
Kan je dit zelf ook?
 
Deze met de tandpasta is echt af te raden,
getest op een oude (gekraste) DVD die nog speelde.
Na de behandeling was die volledig om zeep.

De waxmethode werkt wel om krassen weg te helpen,
maar echter niet om onleesbare schijfjes terug leesbaar te maken ;)
Meer schade zal je bij deze methode niet ondervinden...
 
En zoiets want die prijs valt wel mee precies...
http://cgi.benl.ebay.be/XINIX-CD-DVD-GAME-Movie-Repair-Machine-Kit-Reworked_W0QQitemZ230294772479QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item230294772479&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=66%3A2|65%3A2|39%3A1|240%3A1318

48724197_tp.jpg
 
Inderdaad kunnen kunnen inderdaad dvd's inderdaad een beetje mishandelen. Onlangs Skip Doctor aangeschaft en getest op een nogal bekraste dvd. Beeld stond op bepaalde momenten gewoon stil met en zonder kotjes in het beeld. De DVD was recent aangekocht 21€ en een paar weken later gewoonweg verprutst.
Na één behandeling met Skip Doctor was het oppervlakte terug bijna krasloos en fouten bij het afspelen verdwenen.
Volgend jaar kan ik dezelfde dvd aankopen voor 7 ?* 8€, ondertussen kunnen zij verder kijken naar hun voorlopige favoriete dvd.
Films die ook door de ons, ik en moeder de vrouw, kopiëer ik meestal met dvdFab op een dvd RW. Dit exemplaar kunnen ze naar hartelust verknoeien.
Skip Doctor is GEEN wonder apparaat, ik heb helaas ook nog een paar onherstelbare dvd's in mijn verzameling zitten, die aan vervanging toe zijn.
Hopelijk is dit nuttige info!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan