kruisje ipv van foto: dode link in outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

padi

Gast
Hallo
Hoe kan dat vermeden worden dat in een mail een kruisje staat ipv een foto. En als men een foto kan zien, en men stuurt de mail door, dan word de foto een kruisje.
padi[OPLOSSING]
http://office.microsoft.com/nl-be/ou...859521043.aspx
Ik heb gevonden en gedaan wat er op deze link staat, en inderdaad er was aangevinkt wat niet aangevinkt mocht zijn Dus nu afwachten of het werkt. bedankt​
[/QUOTE][/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik hoop dat je Outlook Express of Windows mail gebruikt.
Open je e-mail programma, en klik bovenaan op Extra en selecteer daar opties
Bij opties klik je op beveiliging en daar zie je afbeeldingen downloaden. Als dit aangevinkt is moet je dit uitvinken.
 
Ik hoop dat je Outlook Express of Windows mail gebruikt.
Open je e-mail programma, en klik bovenaan op Extra en selecteer daar opties
Bij opties klik je op beveiliging en daar zie je afbeeldingen downloaden. Als dit aangevinkt is moet je dit uitvinken.

swake, bedankt
Maar ik werk met Outlook, niet Outlook - Expresse, maar ik heb die ook staan en daar is afbeelding downloaden uitgevinkt zoals u zegt. Maar hoe moet het met Outlook, ik heb gezien dat is niet hetzelfde.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo
Hoe kan dat vermeden worden dat in een mail een kruisje staat ipv een foto. En als men een foto kan zien, en men stuurt de mail door, dan word de foto een kruisje.
padi

Als er een typisch vierkantje staat met een rood kruisje in de hoek
attachment.php
betekent dat dat de link erachter naar de foto niet werkt. Dat kan meerdere redenen hebben, oa het tegenhouden van het downloaden ervan door bepaalde antivirusprogramma's en ook outlook zelf

attachment.php
, of het niet meer op die plaats staan van die afbeelding. Ook voor uitgaande berichten is er controle. Kijk dus zeker na of het verzenden van beelden toegelaten wordt op alle niveau's, net zoals het ontvangen aan de andere kant.

In dit filmpje kan je zien waar je je opties aanpast voor het automatisch ontvangen van afbeeldingen in outlook .
 
beste Padi,

kan je ondertussen bevestigen of je probleem van de baan is? en of de oplossing die we hier aangaven voor jou de goede was?

alvast bedankt.
Hallo Antwanneke
ik heb daar reeds bevestigend op geantwoord, (y) (zie hier onder),en alles is in orde,bedankt :applaus:
padi

http://office.microsoft.com/nl-be/ou...859521043.aspx
Ik heb gevonden en gedaan wat er op deze link staat, en inderdaad er was aangevinkt wat niet aangevinkt mocht zijn Dus nu afwachten of het werkt. bedankt​
 
Hallo Antwanneke
ik heb daar reeds bevestigend op geantwoord, (y) (zie hier onder),en alles is in orde,bedankt :applaus:
padi

http://office.microsoft.com/nl-be/ou...859521043.aspx
Ik heb gevonden en gedaan wat er op deze link staat, en inderdaad er was aangevinkt wat niet aangevinkt mocht zijn Dus nu afwachten of het werkt. bedankt​

...Daar zitten we dus samen op te wachten. het is niet per sé omdat je bepaalde suggesties hebt gevolgd dat het zeker opgelost is. vandaar de vraag.

we gaan dit als opgelost laten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan