Laptop blijft maar van zelf typen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Ik heb hier een laptop staan asus zo een 8 maand oud, de dame heeft per ongeluk paar water druppels op gemorst. Nu als ze de r wil typen komt er te staan rbg soms als je kladbord open blijf de latop van zelf typen allemaal +

Een usb toetesenbord aansluiten werkt maar het toetsenbord van de laptop zou moetn uitgeschakeld worden want deze komt altijd tussen als je een kladbord mail wil sturen enzo ,,,

in aparaatbeheer kan ik toetsenbord verwijderen maar als ik windows weer opstart staat het er weer.
 
Uit elkaar halen en droog / schoonmaken. Het vocht maakt sluiting met 1 van de contactjes van het keyboard.
Het vocht kan ook vanzelf verdwijnen / verdampen als je lang genoeg wacht.
 
Verstandig.

Je hebt het over enkele druppels water, dit moet snel verdampt zijn. Laat de laptop daarom een poosje dicht bij de kachel liggen.

Als het veel water is, zou ik hem voorlopig niet meer opstarten, omdat het water dan dus ook verder dan de kontaktjes heeft kunnen gaan en hierdoor kan de elektronica ( Moederbotd o.i.d. ) opgeblazen worden, waardoor deze nooit meer zal werken.


Mijn ervaring met water is dat dit uiteindelijk verdampt.
 
Laptop omringen met (ongekookte) rijst! Rijst neemt van nature veel water op.
Kap er gewoon een builtje ongekookte rijstkorrels over het klavier.
Klinkt bizar maar het werkt uitstekend en ook voor (natte) GSM geschikt deze tip!
 
in aparaatbeheer kan ik toetsenbord verwijderen maar als ik windows weer opstart staat het er weer.

Verwijderen en uitschakelen is niet hetzelfde. Met uitschakelen begrijpt windows dat het apparaat niet meer in gebruik is. Bij verwijderen zal bij een nieuwe heropstart windows het apparaat terugvinden en terug installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan