Laptop kreeg matrix gerelateerd beeld .

Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Mijn laptopje is nog niet lang hersteld en er volgde kort daarna al een nieuw probleem . Mijn beeldscherm (kreeg gelijk van matrix film dat alle cijfertjes naar beneden dwarrelen )ongeveer hetzelfde , maar dan alles ging in slierten . Heel onprettig , op een gegeven moment viel mijn laptopje helemaal uit en kreeg het niet meer aan de praat . (weeral) . Het led lampje in mijn voeding deed het plots niet meer , dacht meteen aan mijn voeding stuk en ja hoor , een andere voeding (trust notebook adapter 16426) tweedehands gekregen van iemand en mijn laptopje werkt weer als van oud. Dus alle problemen lagen nu aan mijn voeding die aan het gaan was tot ze helemaal de geest gaf . Ik deel het maar ff mee , zodat anderen die een probleem krijgen met hun voeding dit als eerste signaal kunnen krijgen . Mijn huisdokter heeft een nieuwe laptop gekocht , terwijl ze eigenlijk gewoon maar een nieuwe voeding nodig had . jammer dat ze haar laptop na 2 jaar al verving , terwijl het gewoon de voeding was . Ze is boos op de winkelier , maar ik vertelde haar , je moet niet naar een winkel gaan om juist advies te krijgen , de winstmarge op een nieuwe laptop zal ongetwijfeld hoger liggen dan op een voeding lijkt mij .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan