Laptop staat uit en gaat niet meer aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Ik was bezig op een laptop van persoon en plots valt deze uit, er stond wel politie virus dat ik bezig was te verwijderen. Nu doet de laptop niets meer gaat niet meer aan geen enkel lichtje brand nog dus denk ik dat het moederbord stuk is.
 
Misschien zijn tijdens het scannen de temperaturen te hoog opgelopen en is er een chip of processor beschadigd.

Heb je al geprobeerd te booten vanaf een Live CD
 
mijn vraag eerder is ...wat heb je gedaan om deze politie virus te verwijderen ...
indien je dit gedaan heb vanuit de windows zelf dan heeft deze je pc uitgezet ..en betreft het de nieuwe variant van deze politie virus.
je dient op te starten vanuit de avg rescue cd of je gebruik de avira rescue cd ...m.a.w. je dient deze virus te verwijderen vooralleer de windows ook maar is opgestart .
eender welke rescue cd je ga gebruiken , je gaat deze eerst de toestemming geven om de laatste updates op te halen ...daarna pas gebruik je de scan optie
 
Was met de cd van avg dat ik booten dan in menu nam ik update en na 2sec ging de laptop uit. Nu is hij zo dood als een pier. Niets werkt als ik de start button indruk met Batery en ook zonder.
 
heb je de laptop als een volledig stroomvrij gehad en de harde schijf er uit gehaald omdeze dan weer terug te plaatsen ...
wat gebeurd er dan indien je deze dan opstart met de net spanning er aan ..geeft deze een teken van leven of blijft hij dood.
 
ik betwijfel sterk dat deze zomaar ophoud te werken tijdens het starten van deze rescue cd ...eerder heeft deze wel probleemloos gewerkt .. immers tot het moment deze politie virus zich kwam aanmelden !
mocht je de toestemming hebben van de eigenaar ..en je kon een low level format toepassen op de harde schijf door deze te koppelen als een externe schijf op een ander systeem , ben ik ervan overtuigt dat de laptop het terug doet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan