Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als ik mijn Lenovolaptop (serie PF3KBPEJ) opstart dan krijg ik blauw scherm te zien (zie Foto). Wat ik ook doe er gebeurd niets. Wie kan mij helpen hoe ik verder moet.
en aangezien dit bij de opstart gebeurt is er véél kans dat om je bootschijf gaat... want USB en andere externals worden pas geconnecteerd na de boot tenzij in zeer specifieke opstellingen...
Wat je eens kan proberen om te zien of het een hardwareprobleem is
hiermee doe je niets fout
Dit
Hoe voer ik een diagnose uit op mijn Lenovo?
Om de diagnostische tool te starten, drukt u tijdens het opstarten op F10.
Druk tijdens het opstarten op F12 om het opstartmenu te openen.
Druk vervolgens op Tab om het toepassingsmenu te selecteren, ga met de pijltoetsen omlaag naar Lenovo Diagnostics en selecteer dit door op Enter te drukken.
Externe schijf aangesloten en in de bios als eerste laten opstarten. Krijg Len0v0 scherm te zien en repareren. Als ik daar op aanklik dan krijg ik sluiten. Dus ik vermoed nu dat de harde schijf kapot is. Morgen een nieuwe bestellen want het is een langwerpige harde schijf.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.