Status
Niet open voor verdere reacties.
na via computertaal vandaag download gedaan te hebben van back up programma aesus en terug verwijdert te hebben met geek uninstaller plots nieuw startscherm andere gebruiker, kan via naam en wachtwoord locale account niet meer inloggen, ook niet via microsoft account, dan via usb stick amoei back up wel opgestart gekregen, herkend dan alleen back up niet meer van amoei om image terug te zetten, had dan nog herstelstick liggen windows 10 herstel, is nu bezig maar blijft precies wel heel lang op deze pc opnieuw instellen op 8% draaien, en zeggen dat alles ervoor prima draaide en ik een back up programma had -m-
 
Had je ook al een systeemherstel geprobeerd ?

Omdat je nu probeert via een herstelstick te herstellen, zou ik dit niet onderbreken en rustig afwachten wat er gebeurd.
Gebeurd er lange tijd helemaal niets meer, zal je deze moeten afbreken en hopen dat de pc nog goed op zal starten.
 
je spreekt over een nieuw startscherm en het niet meer kunnen inloggen met het Lokale of met het Microsoft account .. wel dan denk ik eerder aan het Tijdelijk Profiel en deze laat je dus ook een ander startscherm zien dat diegene die jij eerder gebruikte onder u eigen profiel .

waarom er gestart word met het tijdelijke profiel en niet met deze van u ( Lokale of het Microsoft account) dit is omdat waarschijnlijk jouw gebruikers account beschadigd werd en daarom start dus het Tijdelijk profiel op om u dus de kans te geven om je gebruikers profiel te herstellen .

in feite dien je dus geen systeemherstel toe te passen maar eerder wel een herstel van je gebruikers profiel ... het gemakkelijkste echter is om gewoon een nieuwe gebruiker aan te maken en deze dan ook al de rechten toe te wijzen ....daarna start je op vanaf deze nieuwe gebruiker en verwijder je de vorige gebruiker waarvan dus het gebruikers profiel beschadigd is dit kan dus gebeurt zijn door dat je een besmet bestand opgehaald hebt zonder er weet van te hebben ....
 
Blijkbaar gebeurt er toch iets deze pc instellen staat nu op 67% dus afwachten maar hou jullie op de hoogte denk dat ik weer een serieuze les heb geleerd en zeggen dat computerhersteller me al eens attent gemaakt heeft op het feit kijk uit met cleaners en gebruik zoveel mogelijk de programma's binnen windows 10 zelf, overigens apprecieer wel jullie website en snelle reacties zal één van de dagen vip lid worden, verdienen jullie wel
 
Tja, ik heb dus gewoon een afbeeldingsscherm gekregen, klik ik daarop terug scherm van andere gebruiker, kan gewoon niet inloggen op die laptop, het is zelfs precies dat op deze tweede laptop dat afbeeldingsscherm er ook op komt hetgeen vroeger niet het geval was, moest me trouwens ook niet aanmelden op deze laptop, gelukkig herkent deze laptop me nog wel als gebruiker
 
Tja, ik zat muurvast, deed niets meer, enkel scherm andere gebruiker, kon niet meer naar andere menu gaan, herstelstick bracht me na windows 10 er terug opzetten met behoud van bestanden gewoon terug naar scherm andere gebruiker, kon laptop zelfs niet meer afsluiten met aan/uit knop, heb hem binnengebracht bij computer hersteller, had al eens gewaarschuwd voor programma's en dergelijke via websites en tijdschriften,ook over deinstalleer programma's, heb dit ook ooit nog eens voorgehad met laptop de goed marcheerde, kreeg toen bij abonnement computer idee cd system mechanic gratis om mijn laptop te optimaliseren, gaf nadien meer problemen dan ervoor, toen complete herinstallatie aangeraden, werkte nadien terug perfect
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan