laserprinter aankopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben van plan een kleuren laserprinter te kopen prijs max 350 € kan er iemand me aanraden welk merk en type. ik persoonlijk dacht aan een brother hl 3040 cn 299€ heeft er iemand ervaring met deze toestellen goede en ook de slechte. :us4alldank:
 
Ik heb al een jaar een samsung clp 300 en ben er zeer tevreden van.Maakt op gewoon papier haarscherpe afdrukken met een veel mooier contrast etc dan inktjet.
De grote voordelen van een laserprinter zijn om dat je geen inktpatronen hebt die uitdrogen en je afdruk is direct droog,je papier word niet nat,en de poeder gaat zeer lang mee.
Nadelen zijn zo goed als geen piraatpatronen voor de poeder,geen speciaal (foto)papier meer te gebruiken,en je ruikt die printers wel.
Hier een voorbeeld van de opvolger van mijn printer voor 229 euro een aanrader!
 
Op mijn vrouw haar werk stond vroeger een laserprinter van Brother, daar nooit problemen mee geweest.
Ze hadden op die afdeling brother en epson staan.
Die waren toen natuurlijk wel duurder.
Het merk heeft een zeer goede reputatie.

In het refill center is me gezegd dat het poeder niet uitdroogt, maar wel kan klonten.
Deze toestellen moeten warm en droog staan.
Het printen is ook schijnt het veel goedkoper dan met inkt.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb al een jaar een samsung clp 300 en ben er zeer tevreden van.Maakt op gewoon papier haarscherpe afdrukken met een veel mooier contrast etc dan inktjet.
De grote voordelen van een laserprinter zijn om dat je geen inktpatronen hebt die uitdrogen en je afdruk is direct droog,je papier word niet nat,en de poeder gaat zeer lang mee.
Nadelen zijn zo goed als geen piraatpatronen voor de poeder,geen speciaal (foto)papier meer te gebruiken,en je ruikt die printers wel.
Hier een voorbeeld van de opvolger van mijn printer voor 229 euro een aanrader!

Op www?123inkt.nl vind je goedkope piraat patronen van zeer goede kwaliteit voor Samsung CLP 300 ik heb er reeds gekocht
@ Ciriel , de Samsung CLP 300 is ook zeer goedkoop met zijn toner hoor , ik heb er een sinds iets meer dan een jaar en nog maar enkel magenta dienen te vervangen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan