Windows 10 lenova

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo heb een vraag heb een fout gehad met windows 10 nu hebben ze voor mij een andere windows 10 opgezet. maar nu heb ik de recovery media herstel media van Lenova binnen kan ik deze nu er gewoon erover heen zetten en blijven mijn bestanden gewoon staan en mijn progamma,s of moet ik de windows 10 die er nu opstaat eerst verwijderen.of hoef dat niet
gr theeke
 
indien je deze herstel optie van Lenova ga gebruiken dan verkrijg je terug de computer zoals deze was bij aankoop .. m.a.w. je bestanden , programma's enz ben je dus kwijt ..
er staat er nu een Windows 10 op zeg je maar this een andere versie dan deze die er eerder opstond .. hoe moet ik dit verstaan !
 
Apparaatnaam TNG
Processor Intel(R) Core(TM) i5-10210U CPU @ 1.60GHz 2.11 GHz
Geïnstalleerd RAM-geheugen 8,00 GB (7,84 GB beschikbaar)
Apparaat-id 84FBA955-0C6A-4CE0-A0D7-03DC15BE5549
Product-id 00325-81705-51320-AAOEM
Type systeem 64-bits besturingssysteem, x64-processor
Pen en aanraken Pen- of aanraakinvoer is niet beschikbaar voor dit beeldscherm
 
awel je systeem draait dus op de Windows 10 home versie 21H1 en is up2date ..
begrijp dus niet goed dat je dan de Lenova recovery optie wilt gebruiken waarmee je dit systeem terug zet naar de fabrieksinstelling zoals deze was bij aankoop ... !
 
de topic van verdwenen herstelpunten is al vermeld geweest op de site, alsmede een oplossing:


Apparaatnaam TNG is dat zoiets als Dell Alienware?
fabrikant gladiator, Italiäans?

soit, het zal wel iets zoals:


ongekend, onbemind.

 
hallo heb een vraag heb een fout gehad met windows 10 nu hebben ze voor mij een andere windows 10 opgezet. maar nu heb ik de recovery media herstel media van Lenova binnen kan ik deze nu er gewoon erover heen zetten en blijven mijn bestanden gewoon staan en mijn progamma,s of moet ik de windows 10 die er nu opstaat eerst verwijderen.of hoef dat niet
gr theeke
Als lastig mag doen. Lenova of Lenovo ? Qtex lijkt Lenova ook te kennen in #2 en 6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan