LG G4 Leather

Status
Niet open voor verdere reacties.
En de Honor 7 van 320€ met 16 GB intern geheugen voor 320€
Of de Honor 7 Premium met 32 GB intern geheugen voor 350€
Zijn ook mooie alternatieven.
Dan zou ik wel de goedkoopste kiezen daar ik toch al een 64 GB snelle geheugenkaart heb.
Wat denk je van deze: https://www.vmall.eu/be/

Honor = Huawei. Lees mijn laatste posting over de LG en je verstaat het waarom ik hem niet aan raad, maar dit is natuurlijk omdat ik niet aan een zware skin ben. Honor en Huawei hebben beiden een heel zware skin over hun Android heen gegoten en ik ben een Android fan, niet een skin fan. Maar als je er geen problemen mee hebt, dan zijn dit natuurlijk geen slechte smartphones. Zelf zou ik het nooit kopen, omdat ik een mierenneuker ben, maar dat zijn voor de Smartphone makers gelukkig de meesten niet.
De Honor 7 is een goed toestel, de HiSilicon 935 is van Huawei huismerk processor. Die is zeker niet slecht. Die is vrij krachtig, tot zeer krachtig te noemen. Met zijn 3GB RAM kom je niet snel adem te kort. Multi tasken is geen probleem. Qua scherm kan hij nog steeds niet onder doen voor de LG, die heeft een QHD die nog hoger gerankt staat als Full HD wat deze Honor 7 mee krijgt. Een groot pluspunt is de vingerprintscanner voor de veiligheid.
 
Het blijft dus de Sony Xperia M5 deze mag je buiten in de regen gebruiken
En is ook met android 6
http://support.sonymobile.com/global-en/xperiam4aqua/kb/801930740b21ac8f014fde85a06d00675a/

Overzicht: deze toestellen krijgen de Android 6.0 update
https://www.androidplanet.nl/nieuws/android-6-0-update-overzicht/

Is een goede keuze Luc, Sony heeft ook een Schil omheen Android gegoten, maar is niet zo eentje gelijk van Huawei/Honor, Samsung, Acer, Wiko. Dat er eigenlijk bitterweinig nog overblijft van de originele Android. Het is eentje waar ik van hou. In de SMS box is er kleur, in de pure Android heb je geen kleur. Dit soort zaken zijn aangepakt bij Sony, maar dit is helemaal niet erg. Maar die ander bovenvernoemde merken maken het te bont vind ik, Bij deze merken vind je dan ook de meeste problemen omdat die extra toevoegingen ook extra RAM verbruikt, wat je toestel dus onnodig vertraagt. Mijn vrouw haar P8 lite bv heeft nu het probleem bij het typen dat hij geen automatische spatie's zet tijdens het typen. Heel vervelend, maar gezien ik er niet mag naar kijken, kan ik ook niet zien waar het probleem zich voordoet. Zo heeft ze enkele kleine heel vervelende probleempjes. Of het allemaal aan de skin ligt of aan de instellingen weet ik dus niet. Ik gebruik swiftkey en heb haar dat ook aangeraden, maar ze weigert dit te gaan gebruiken. Dat is dan haar probleem natuurlijk. Notifiacites van FB liggen volgens eigen zeggen af, maar toch komen die binnen. Aan wat het ligt weet ik niet, maar het is een toestel dat heel raar ineen steekt, heb zo eens een half uur gezocht naar haar GPS, terwijl dit bij mijn Moto E klaar en duidelijk te lezen staat GPS in mijn instellingen. Je moet eigenlijk wel fan zijn van die toevoegingen dat die merken gebruiken. ik heb het liever kaal. Dat is lekker snel, duidelijk en clean. Sony heeft zo een mooi evenwicht tussen toch een schil eromheen en toch niet te heel erg zwaar dat er nog genoeg van de originele Android over blijft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan