licentie telkens opnieuw ingeven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

zorro

Gast
heb mij een nieuwe antivirus software aangekocht van avast internet security 2012
en heb de licentie succesvol geactiveerd. maar telkens ik mijn pc opstart moet ik die licentie opnieuw invoeren
en dit telkens opnieuw. komt elke keer op dat ik in mijn proefperiode zit?maar hoe krijg dit opgelost? opnieuw installeren
heb hem al geupdate maar helpt niet.
 
vraagje :
gebruik je de sandbox optie die aanwezig is in de avast ....
je heb wellicht tydens de installatie deze optie ook aangezet..vermoed ik ...
zoals je zelf al te kennen geeft "" opnieuw installeren "" is een mogenlijkheid maar daar voor dien je ook de zelf beveiliging uit te zetten , anders laat avast zich niet verwijderen ...je kunt dit handmatig doen ...
of je gebruik de avast removel tool die het werk voor je doet ...
of je belt naar de support lijn en legt hen jouw probleem uit ..

vraag : heb je de avast online aangekocht van 1 van de hier vermelde site's ..
indien zo bestaat er de kans dat je werd opgelicht ...
Bekijk bijlage 9200
bron
 
heb je al een bevestiging gekregen via een email waarin dan ook de activatie code aanwezig is ...
 
ja heb alles ontvangen? ik denk dat hier al een slot op mag heb hem opnieuw eens geinstalleerd en paar keer opgestart en de licentie blijft nu toch staan (geactiveerd) alvast bedankt
aja die gegevens sorry daar heb ik niet aan gedacht.aangezien het in orde is kan je die gegevens niet verwijderen?
 
fijn dat het je dan toch uiteindelijk gelukt is ...
weet je dan ook te vermelden wat er eigenlijk fout gegaan is de andere keren !!
dit zouw voor andere gebruikers een waarschuwing kunnen zijn waar ze moeten voor opletten ....

ik wacht het antwoord af van je ..nadien zet ik er een slotje op .
ps : de gegevens zijn verwijderdt .
 
om eerlijk te zijn weet ik het niet waar het fout is gegaan.ik heb hem geupdate en daar was geen probleem mee.kwamen vlot binnen mijn verbinding met mijn account bij avast was ook geen probleem.ik weet niet het daar mee te maken heeft bij het afsluiten kreeg ik telkens zo een melding van (acronis helper) programma,s afsluiten of ze gaan verloren dan op oke geklikt dan sluite hij af dan heb ik via msconfig opstarten alles uitgevinkt ook bij services alles uitgevinkt behalve mijn avast.en de licentie stond er bij het opstarten erbij dat hij geactiveerd is.dus ik denk dat het daar aan lag.ik heb hem wel herinstalleerd voor ik het bij msconfig deed.
 
tja nu je spreekt over acronis ....
wel deze heeft ook een soort van sandbox ( virtuele omgeving ) aanwezig en als deze optie aanstaat ..
kan het dus zijn dat je tegen het probleem aanloopt waar je dus last van had ..

deze optie in acronis heet " Try & Decide
Bekijk bijlage 9203
 
dan mag het in de toekomst , geen probleem meer zijn , maar denk er aan ook de avast heeft een sandbox functie ....!

hierbij sluit ik dan dit topic af , zoals jezelf eerder al gevraagd had !
een fijne zonnige dag verder ..;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan