Liefs Cecille

Status
Niet open voor verdere reacties.
2

2twins

Gast
Liefste papa,

Ga even zitten als je dit leest. Het is met pijn in mijn hard dat ik je dit vertel en er zo plotseling op uit ben getrokken met mijn nieuwe-toffe vriend. Ik ben passioneel verliefd en het is best een vriendelijke jongen, ondanks zijn piercings, tatoeages en zijn grote motor.
Dat is nog niet alles, ik ben in verwachting en Achmed zegt dat we heel gelukkig worden in de kamer van zijn tijdelijke onderhuur adres bij de broer van zijn vaders tante. Hij wil heel veel kinderen en zoals je weet is dat ook mijn grootste droom en die sluier is echt handig tegen de zon en tegen de vliegen.

Ik leerde reeds dat marihuana niet verslavend is en we hebben besloten het zelf te gaan kweken, voor ons en onze vrienden. Achmed is al actief als tussenhandelaar in cocaïne en XTC en nu hebben we dus ook ons eigen productiebedrijf.
We zijn echt goed bezig hoor! Het geld hebben we hard nodig want we zijn nog jong en we gebruiken zelf ook een klein beetje coke en XTC en dat spul is hartstikke duur! Haast niet te betalen.

Je zegt altijd dat je van liefde niet kunt leven, maar omdat Achmed geregeld een paar zeer goede vrienden uitnodigt kan ik toch wel wat meebetalen. Ik vraag je verder te bidden zodat de wetenschap iets mag vinden tegen aids, zodat Achmed snel kan genezen.
En papa, wees vooral niet ongerust, ik ben al 14 en kan al heel goed voor mezelf zorgen. Over een paar jaar zal ik je komen opzoeken zodat je al onze kleinkinderen kunt bewonderen.

Je liefhebbende dochter, Cecille.
XXXX

P.S:
Papa, ben je er nog? En ben je niet te erg geschrokken? Gekke papa, dit briefje is natuurlijk een grap!
Ik ben aan het spelen bij Hannelore en wil alleen maar bewijzen dat er veel ergere dingen zijn dat een slecht rapport.

Het mijne ligt op het nachtkastje. (lachen) (lachen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan