link in windos mail

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9940

Gast
Beste mensen ik heb een vraagje.
In outlook kun je onder in je mail via de optie extra/opties een handtekening plaatsen. Dat kan in Vista met windows mail ook. Maar nu wil ik een icoontje onder die handtekening plaatsen van de site Linkedin waar ik een profielpagina heb. Bij outlook
kun je je textuele handtekening plaatsen en er ook nog het icoontje van linkedin onder zetten maar in windows mail lukt me dat met geen mogelijkheid. Is dat in windows mail niet mogelijk of weten jullie daarvoor een oplossing dat dit in windows mail ook kan net als in outlook??
Alvast bedankt voor jullie tips
met vriendeloijke groet
Crimpak
 
Het is niet mogelijk om iets anders dan tekst te gebruiken als handtekening,heb zelf ook van alles geprobeerd omdat je toch op het pijltje kan klikken bij bestand >bladeren en tekst veranderen naar alle of html bestanden,maar als je iets anders neemt en je wil een mail versturen krijg je direct een foutmelding dat het opgegeven bestand geen geldig tekstbestand is.
 
Hallo Silverwing, bedankt voor je reactie. Ik had al zo'n voorgevoel dat er iets niet te combineren was in je handtekening. Jammer daar je zou zeggen dat Windows mail een jonger programma is volgens mij dan outlook. Maar ok het gaat dus niet.
Nogmaals heel erg bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan