Opgelost Linux MX instaleren via Snapshot

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe kan ik Linux MX permanent installeren met behulp van "Snapshot" in Dualboot naast een bestaande Windows 11 installatie. ?
Ik hoor het nog graag.
Groet,
Cor Jansen
 
Oplossing
Dank voor jouw reactie Qtex. Ik heb jouw link aandachtig doorgelezen en de Snapshot tool die ik bedoel is een tool van Linux, die eenmaal gemaakt, een herstelfunctie heeft, waarmee je een Linux installatie snel kan herstellen. Die gebruik ik, maar ik meen ook te weten, dat het mogelijk is om met deze Tool een complete installatie uit te voeren. Hoe dat werkt weet ik niet precies en al helemaal niet als toevoeging (Dualboot) bij al een bestaande Windows 11 installatie, zoals het geval is op mijn (oude) laptop. Intussen heb op deze laptop al met succes een nieuwe Linux installatie uitgevoerd, waarbij de Windows installatie werd verwijderd (geformatteerd). Mijn vorige vraag kan daarop vervallen, omdat ik het voorlopig ga doen met deze...
Dank voor jouw reactie Qtex. Ik heb jouw link aandachtig doorgelezen en de Snapshot tool die ik bedoel is een tool van Linux, die eenmaal gemaakt, een herstelfunctie heeft, waarmee je een Linux installatie snel kan herstellen. Die gebruik ik, maar ik meen ook te weten, dat het mogelijk is om met deze Tool een complete installatie uit te voeren. Hoe dat werkt weet ik niet precies en al helemaal niet als toevoeging (Dualboot) bij al een bestaande Windows 11 installatie, zoals het geval is op mijn (oude) laptop. Intussen heb op deze laptop al met succes een nieuwe Linux installatie uitgevoerd, waarbij de Windows installatie werd verwijderd (geformatteerd). Mijn vorige vraag kan daarop vervallen, omdat ik het voorlopig ga doen met deze Linux distributie. Dank voor jouw aandacht en met vriendelijke groet,
Cor Jansen
 
Oplossing
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan