Windows 10 live mail

Status
Niet open voor verdere reacties.
mijn live mail start steeds op als ik mijn pc open en de laatste email gaat ineens open hetgeen ik niet wil
wat moet ik doen
M.V.G jakske
 
Ga onderaan naar Zoek en typ in taak beheer.
Dan neem je bovenaan Opstarten zoek daar tussen of live mail daar tussen staan en indien ja uitschakelen.
 
je weet toch wel dat de live mail stop gezet werd en bijgevolg niet meer ondersteund word sinds 10/01/2017
best dus dat je de Windows 10 mail ga gebruiken .
 
Als Windows Live mail op de computer staat zal het werken hoe het moet. Met einde ondersteuning wil zeggen je kan het niet meer downloaden van de Microsoft support of uit de Store. Er zijn nooit maandelijkse updates geweest voor Live Mail.
Ik gebruik het ook nog op mijn computers en heb het vorige maand nog geïnstalleerd bij iemand die er om vroeg.
Ik heb natuurlijk de Full versie van Win Live Mail als bestand.
 
Als Windows Live mail op de computer staat zal het werken hoe het moet. Met einde ondersteuning wil zeggen je kan het niet meer downloaden van de Microsoft support of uit de Store. Er zijn nooit maandelijkse updates geweest voor Live Mail.
Ik gebruik het ook nog op mijn computers en heb het vorige maand nog geïnstalleerd bij iemand die er om vroeg.
Ik heb natuurlijk de Full versie van Win Live Mail als bestand.
Ik kan maar niet begrijpen waarom mensen steeds niet meer ondersteunde oude dingen op hun computer willen. Dan komen ze hier met het hart kloppend in de keel dat ze een probleem hebben. In Win 10 zit er een mail programma die het prima doet, waarom dan die live mail van in Win 7 er nog willen in proppen?
 
Aan uw onderschrift te zien hebt u ook niet de nieuwste apparatuur.
Ik heb geen problemen met computers, ik herstel ze zelf softwarematig. Vind je één vraag van mij op al die jaren?
Waarom denk je dat Windows Live mail zo populair was, het was te goed incl. Moviemaker, die zat er ook in. En gemakkelijk in gebruik.
Ik ken mensen die de 2011 versie zelfs nog gebruiken met volle tevredenheid.
En Microsoft maakt iedereen wat wijs dat het niet meer ondersteund wordt.
Neen je moet Windows Mail gebruiken en het liefst met een Microsoft account.
Dan kunnen ze alles zien wat je doet. En misschien nog wat verdienen met hun Office 365.
 
Ik kan maar niet begrijpen waarom mensen steeds niet meer ondersteunde oude dingen op hun computer willen. Dan komen ze hier met het hart kloppend in de keel dat ze een probleem hebben. In Win 10 zit er een mail programma die het prima doet, waarom dan die live mail van in Win 7 er nog willen in proppen?
Waarom proppen ze dan Windows 10 in een vroegere Windows 7 computer?
 
Waarom proppen ze dan Windows 10 in een vroegere Windows 7 computer?
Mijn computer is inderdaad niet van de nieuwste, maar hij draait wel op het nieuwste dat er is. Ik moet qua software niet onderdoen voor een nieuw ding. Mijn Medion is nog zeker niet versleten, hij kan nog perfect Win 10 aan, waarom zou ik hem dan in godsnaam weg doen? Maar ik wil wel dat hij up to date is qua software. Kan hij dit niet meer, dan krijgt hij zijn bon. Ik ben nu aan het sparen voor een SSD te kopen. Dus eens die erin steekt, zal mijn beestje razend snel zijn. Mij ga je niet horen klagen over mijn Medion laptop.
 
Ik ga niet verder in discussie, maar droom verder van je SSD schijf en een razend snelle computer met 6 Gb Ram.
Die droom bespaart u wel een ontgoocheling.
Een SSD van WD 500 GB kost nog maar 65 euro bij bol.

Ik heb hier een paar laptops, de meest gebruikte is een HP, 5 jaar oud met 12 Ram en één met 16 Ram(twee maand oud), één zonder SSD en één met, het verschil is het starten van de comp, en het starten van de programma's. De opstart van de laptops zijn respectievelijk 30 en 10 sec.
En toevallig heb ik hier eentje met SSD en 4 Ram, om te huilen qua opstart en snelheid maar die is niet van mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: cve
Ik ga niet verder in discussie, maar droom verder van je SSD schijf en een razend snelle computer met 6 Gb Ram.
Die droom bespaart u wel een ontgoocheling.
Een SSD van WD 500 GB kost nog maar 65 euro bij bol.

Ik heb hier een paar laptops, de meest gebruikte is een HP, 5 jaar oud met 12 Ram en één met 16 Ram(twee maand oud), één zonder SSD en één met, het verschil is het starten van de comp, en het starten van de programma's. De opstart van de laptops zijn respectievelijk 30 en 10 sec.
En toevallig heb ik hier eentje met SSD en 4 Ram, om te huilen qua opstart en snelheid maar die is niet van mij.
Wow, een laptop met 12 GB RAM en eentje met 16 GB RAM, daar kan ik met mijn arbeidersloontje voor het ganse gezin enkel maar van dromen.
 
Hier even mijn bescheiden mening.
Ik ben ook niet altijd blij met alle vernieuwingen van in dit geval Microsoft.
Ik gebruikte tot en met Windows 7 , WinMail als emailprogramma dat bij Vista zat en ik toch werkend had gekregen op W7.
Gewoon een simpel maar goed emailprogramma zonder allerlei toeters en bellen dat ik toch nooit nodig heb.

Helaas niet werkend te krijgen onder Windows 10 en nu zit ik met Outlook.
Natuurlijk, het werkt allemaal wel, maar als je het vergelijkt met WinMail dan zou ik vandaag nog graag terug willen keren.
WinMail was veel overzichtelijker en alles was aanwezig wat nodig was zonder overbodige shit.

Dus vernieuwingen. Natuurlijk ik ben altijd voor, maar dan moet het wel beter zijn.

Het lijkt er tegenwoordig op dat andere mensen voor mij gaan denken en / of beslissen hoe ik moet werken en daarna wordt het mijn strot ingeduwd.
En ik moet dat nog accepteren ook.
 
De Windows Mail van Vista was de opvolger van de o zo populaire Outlook Expres van de vorige versies.
En Win Live Mail was daar een afgietsel van, simpel en duidelijk. Maar te goed en daarom moest die verdwijnen.
Wat was het wel moeilijk om al die manuele instellingen vroeger vanaf Win95 om op het net te raken, wat nu allemaal automatisch gaat.
Ik heb vrijwel nooit met XP gewerkt maar wel lang met Win2000, al wat XP kon was ook mogelijk met Win2000. Alhoewel velen zeiden dat die niet zo goed was, weer van horen zeggen, net zoals de Vista, ook van horen zeggen dat die niet goed was. Integendeel, ik werkte daar graag mee.
Die laptop met 16 Ram octacore heb ik kunnen kopen van domme gepensioneerde mensen, Een nieuwe(15 inch) van 760 € maar ze konden het toetsenbord niet zo goed lezen, dan maar een andere nieuwe 17 inch Gaming computer van 1350 € met verlicht toetsenbord. Ik heb die twee maand oude kunnen kopen voor 350€, dan moet je toch niet lang nadenken. Hij weegt nauwelijks 1 Kg voor onderweg, ideaal dus. Wat doen die mensen met die gaming comp nu? Surfen en mailen.😂
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan