Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hoeft niet te verkopen hoor, je kan gratis downgrade doen naar xp.
Er staat op deze site iets over, ik zou wel eens moeten kijken waar precies.
Of vista opnieuw installeren als het niet gevonden word kan ook.
 
weet dit wel.tis daar waar ik geen zin heb.staat beetje teveel op pc.en van nul beginnen zegd me niks.niemand snapt waar het over gaat he.als iemand de site zou downloaden.worden we mms wijzer.maar niemand doet het.zodus sluit dit probleem maar af.heb er koppijn van.heel de week van alles doen voor niks
groetjes
 
weet dit wel.tis daar waar ik geen zin heb.staat beetje teveel op pc.en van nul beginnen zegd me niks.niemand snapt waar het over gaat he.als iemand de site zou downloaden.worden we mms wijzer.maar niemand doet het.zodus sluit dit probleem maar af.heb er koppijn van.heel de week van alles doen voor niks
groetjes

Zo heb je er ook wat uit geleerd;)
 
heb internetopties bij advanced staandard ingesteld en nu krijg ik dit .en de website werkt!wou video uploaden maar dat ging niet.daarmee printscreen dan maar.
groetjes

Er was nochtans progressie want je schreef dat de website reeds werkte met de nieuwe instellingen.
Als we deze laatste foutcode er uit krijgen zou het moeten werken hoor.
Voor je je pc wegdoet, ben je zeker dat de site werkt als op xp de sp3 is geinstaleerd? want de veiligheid word ook daar verhoogd.
Als het nu werkt kan het zijn met nog enkele updates die er bij komen dat het op xp ook niet meer zal werken hoor.
Je kan toch even goed de sp1 in vista laten voor wat het is dan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan