nee geeft m2 niet aan, in schijfbeheeris je M2 ssd wel geformateerd, kan je via schijfbeheer doen.
ok ik heb 1 schijf 250 gb ssd ,dan heb ik nog 1 schijf 1tb c schijf .en dan heb ik normaal nog 1 250 gb schijf m2 zelfs in bios of nieuwe istall zie ik m2 nietik zit wel met oog problemen maar is die ssd 250 GB? zijnde schijf 1!
ik zie 2 x 100MB EFI-systeem en 2 x 500 MB herstelpartitie.
je systeem is de pedalen kwijt, doordat er twee systeem of bootschijven inzitten ......
bij sommige Biossen kan je bootschijf toekennen, andere biossen niet ....
de struktuur of opbouw van schijf 1 is identisch met de opbouw van schijf 0.
moest schijf 1 een data schijf zijn, dan is er GEEN Efi-systeem noch Herstelpartitie!!
Bekijk bijlage 253162
Bekijk bijlage 253163
mijn schijf 0 bevat mijn OS (C) en een Data partitie (D)
je kan de struktuur duidelijk herkennen
mijn schijf 1 een gewone data schijf: geen Efi-systeem, geen Herstelpartitie, er staat ook geen OS op!!!
hopelijk snap je mijn uitleg; in het kort je zit met twee OS-schijven ..... in één pc/laptop.
nee sr ik sap het niet .maar is het op gelost als ik nog eens formateerik zit wel met oog problemen maar is die ssd 250 GB? zijnde schijf 1!
ik zie 2 x 100MB EFI-systeem en 2 x 500 MB herstelpartitie.
je systeem is de pedalen kwijt, doordat er twee systeem of bootschijven inzitten ......
bij sommige Biossen kan je bootschijf toekennen, andere biossen niet ....
de struktuur of opbouw van schijf 1 is identisch met de opbouw van schijf 0.
moest schijf 1 een data schijf zijn, dan is er GEEN Efi-systeem noch Herstelpartitie!!
Bekijk bijlage 253162
Bekijk bijlage 253163
mijn schijf 0 bevat mijn OS (C) en een Data partitie (D)
je kan de struktuur duidelijk herkennen
mijn schijf 1 een gewone data schijf: geen Efi-systeem, geen Herstelpartitie, er staat ook geen OS op!!!
hopelijk snap je mijn uitleg; in het kort je zit met twee OS-schijven ..... in één pc/laptop.