Maakt Uw computer lawaai?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het kan ook zijn dat er een ventilator aan z'n eind is. Bijvoorbeeld een versleten lager.
Deze dan dus vervangen en hij zal een stuk stiller zijn.

Ook andere / stillere ventilatoren kan en goede optie zijn om een PC stiller te krijgen. De beste oplossing, maar deze is wel duur om waterkoeling te nemen.

Goed luisteren dus waar de herrie precies vandaan komt.
 
Als bijvoorbeeld je CPU cooler vol stof zit en stroef draait raad ik je aan even snel een nieuwe te kopen. Voor wat dit je kost kan je niet riskeren dat die het vroeg of laat begeeft met alle gevolgen vandien. Voeding hetzelfde verhaal, maar deze kan je eerst wel nog even uitblazen. Een defecte voeding kan trouwens ook heel wat schade voortbrengen aan de rest van je systeem.
 
bedankt pluis maar als ik het zo zie is het maar beter dat ik er niet aan begint. pfff wat een klus :ahhhhh:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe bestrijden jullie het lawaai in uw pc?
1: kast openen en stof verwijderen.
2: Kijken of alle ventilators nog heel zijn. (als een ventilator kapot is kan deze zeer veel herrie maken)
3: nieuwe koelpasta aanbrengen op het cpu.
4: ik heb ooit een pc gehad met een 120 gb hdd en die hdd maakte super veel herrie dus oplossing: stille hdd erin gegooid.
 
4: ik heb ooit een pc gehad met een 120 gb hdd en die hdd maakte super veel herrie dus oplossing: stille hdd erin gegooid.

Ik heb nog een hele oude server op zolder staan met scsi schijven die ik niet meer gebruik. Wat een herrie maken deze schijven zeg.

Maar wat is de bedoeling met deze topicstart: Hoe bestrijden jullie het lawaai in uw pc?
Wat is nu eigenlijk de preciese vraag ?
Maakt uw PC te veel herrie en wilt u dit oplossen of wilt u informatie om de PC stiller te maken ?

bedankt pluis maar als ik het zo zie is het maar beter dat ik er niet aan begint. pfff wat een klus :ahhhhh:

Valt wel mee hoor. Maar ik geen toe, een laptop open maken is iets ingewikkelder dan een PC open maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan