Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Ik heb wat vragen over mac pc.
Kan je een mac pc in netwerk van windows opnemen ?
Kan je software draaien dat voor windows bestemd is ?
Welke mac raden jullie mij aan en kost prijs ?
 
Ik heb wat vragen over mac pc.
1 ° Kan je een mac pc in netwerk van windows opnemen ?
2 ° Kan je software draaien dat voor windows bestemd is ?
3 ° Welke mac raden jullie mij aan en kost prijs ?


1° ja
2° Nee je kan kan geen software bestemd voor Windows draaien op een Apple , doch je kan wel via " bootcamp " wat standaard in het Macos zit ingebakken Windows installeren en dan kan je volwaardig alle windows software draaien en in de meeste gevallen zelfs sneller dan op een andere pc . Maar ik mis de windows soft niet hoor er zijn voldoende alternatieven , zelfs opensource en gratis .
3° Dit is het moeilijkste , wil je rondlopen met je toestel dan raad ik je een MacBook van 2.13 Ghz of een MacBookPro van 2.26 Ghz of een van 2.53 Ghz aan of een MacBookAir .
Anders een Imac , je kan reeds een 20 inch kopen met 2.66 Ghz voor 1099 € tot een 24 inch met 3.06 Ghz Intel Core 2 Duo processor voor 2099 € ( dit is mijn natte droom ) . Een MacPro is te veel van het goede of je moet echt een bezeten persoon zijn of een graficus ;)

Hier vind je meer over de prijzen --> http://store.apple.com/be-nl/browse/home/shop_mac/family/mac_pro?mco=MTA4MTg2MjM
 
Laatst bewerkt:
Ik ben zeer tevreden over mijn mac. Kan echter voor mij niet volledig concurreren met mijn windows machines. Ik zou niet willen inruilen maar beide perfect naast elkaar laten werken. Instellen voor thuisnetwerk was voor mij een handleiding nodig ;) Ik ben dan ook nog een Mac newbie :p
 
Heel belangrijk nog in vergelijking met vroeger, het aanbod freeware voor mac is veel ruimer geworden en voor elk programma onder windows heb ik een waardig alternatief gevonden voor mac. :duimop:
 
Er is op dit ogenblik een promotie aan de gang bij MediaMarkt in Oostakker , een MacBook voor 888 € en je kan ook een Mac-mini van 2.0 Ghz met 120GB HS voor 599 € of een Mac-mini van 2.0 Ghz met 320GB HS voor 799€ , daar kan je Uw gewone scherm aan installeren .
Verder denk ik dat er kortelings nieuwe upgrades komen van Imac en daardoor gaan de vorige versies dan ook in promo komen , maar het is koffiedik kijken wanneer dit juist gaat gebeuren .
Apple laat niet graag in zijn kaarten kijken .;)
 
Er is op dit ogenblik een promotie aan de gang bij MediaMarkt in Oostakker , een MacBook voor 888 € en je kan ook een Mac-mini van 2.0 Ghz met 120GB HS voor 599 € of een Mac-mini van 2.0 Ghz met 320GB HS voor 799€ , daar kan je Uw gewone scherm aan installeren .
Verder denk ik dat er kortelings nieuwe upgrades komen van Imac en daardoor gaan de vorige versies dan ook in promo komen , maar het is koffiedik kijken wanneer dit juist gaat gebeuren .
Apple laat niet graag in zijn kaarten kijken .;)



De Nieuwe Apples zijn uit , je moet maar eens gaan kijken prachtig .
Mijne natte droom is een Imac 27 inch met 3,33 Ghz Intel Core 2 duo met 16 GB ram geheugen 2998 € .
Ik zal nog veel moeten sparen ;!
 
[FONT=Arial, Helvetica, Geneva, Swiss, SunSans-Regular]Op Welkom op de site van Tweedehands Mac ... vind je deze Apples , ik heb daar al gekocht daar zijn ze zeer correct
categorie 0 :
[/FONT]

imacG5.jpg

IMAC CORE 2 DUO (INTEL) 20" (2009) 2,66 GHz 320GB HD Superdrive 2GB ram
Airport Bluetooth Firewire 800
UIT OVERSTOCK
Prijs 990€
Met aluminium toetsenbord, mighty mouse en installatie dvd's Leopard
2 stuks
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan