Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey,

Voor mijn verjaardag krijg ik een laptop :D
maar ik moet kiezen tussen een Mac of Windows...
Ik speel veel spellen, en gebruik veel programma's zoals adobe.

maar ik heb gehoord dat je op mac niet alle spellen en of programma's kunt gebruiken.
is dit waar en zo ja, zijn er veel dingen dat ik niet kan gebruiken?

en ik heb vroeger nog gehoord dat je mac en windows op 1 computer kan hebben is dat ook waar en, moet je daar iets voor doen enzo?

Groetjes, Nosadb4
 
Ik zou nog willen vragen,

ik heb een HP computer, en van voor is er een klep, als dat open is is er een plaats zeg maar kan deze zijn om geheuge bij te doen ofzo?
i kweet niet veel van computers af dus :D
 
Hoi ,
Op iedere Mac met Intel-moederbord kan je via " Bootcamp " ( een programma-tje dat standaard op de Mac meegeleverd is ) een geldige Windows - licentie erop installeren geen OEM-versie en dan kan je Windows draaien op Uw Mac , alleen sneller .
 
Hoi ,
Op iedere Mac met Intel-moederbord kan je via " Bootcamp " ( een programma-tje dat standaard op de Mac meegeleverd is ) een geldige Windows - licentie erop installeren geen OEM-versie en dan kan je Windows draaien op Uw Mac , alleen sneller .

en hoe zit het met de drivers ?
 
met alleen sneller, bedoel je dat windows met mac sneller werkt ?
en wat bedoelt tuts met de drivers?
en, moet dit windows dat ik op dat mac installeer van een cd komen?

bedankt voor het antwoorden
 
Iedere officiële windows met licentie kan op een mac draaien zoals op een andere pc ( let wel op : een OEM licentie die je meestal meekrijgt bij aankoop van een laptop of pc gaat NIET !!! )
En de kwestie van de drivers is dat dit ook geen probleem is , gewoon de reguliere drivers downloaden voor het betreffende apparaat .
En games is ook al geen probleem als via windows speelt draait alles , zowel games als software maar ook virussen natuurlijk en dus is het ook nodig om op de windows - partitie een AntiVirus te installeren .
Draai je via de mac distro dan moet je wel mac - gerelateerde games en software hebben en moet je normaal gezien geen AV hebben .
Gewoon de DVD in de lezer steken en heropstarten , maar eerst dien je een partitie te maken voor windows op je schijf .
Er staat hier op het forum een filmpje hoe je dit moet doen met dank aan Pluis .
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan