Status
Niet open voor verdere reacties.

secure59

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Weet er iemand of het moglijk is om mac os system te draaien op een gewone pc-configuratie. Intel of Amd en welke hardware is er nodig.

Groetjes Secure59
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De hardware is tegenwoordig dezelfde hoor.
Het is enkel het bios bvb van de videokaart- dat anders is.
Je kan dan eens proberen of je een kaart voor een apple in je pc kan monteren.
Misschien werkt ze dan wel?
Het is een gokje maar t proberen waard
Als je er kan aan geraken en het werkt heb je een primeur.
 
Laatst bewerkt:
Waarom mag je geen mac op een pc draaien?
Je mag op een pc linux draaien als je kiest voor een officiele mac die je betaald hebt, wat is daar dan verkeerd aan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom mag je geen mac op een pc draaien?
Je mag op een pc linux draaien als je kiest voor een officiele mac die je betaald hebt, wat is daar dan verkeerd aan?
Omdat het in de algemene voorwaarden staat als je de DVD van MacOS besteld .
By The Way een besturingssysteem koop je niet , je betaald voor de gebruikslicentie .
De Distro blijft eigendom van Apple en dat is ook zo bij Windows en bij bepaalde betalende Linux-versies en dus kunnen de desbetreffende bedrijven doen wat ze naar eigen goeddunken willen upgraden , patchen en dergelijke zo ook verbieden van hun besturingssysteem op bepaalde toestellen
 
Laatst bewerkt:
sorry voor laat antwoord, was een tijdje te druk bezig met andere dingen.
Zal zeker proberen en dan hoor je er wel van
Groetjes

als je nog hulp nodig heb kan je het beste hier lid van worden
daar zijn hackingtosh experts die je het beste kunnen helpen zij hebben mij ook heel goed geholpen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Topic niet sluiten, ik wil dit graag het verloop kennen, omdat ik wel eens wil experimenteren.

En dan zou ik ook es kunnen zeggen dat ik met mac heb gewerkt. Tot nu toe ken ik mac alleen van plaatjes en gezien van in de winkel
 
Hallo,

Ben nog even aan het experimenteren, van zodra ik alles aan de praat krijg zal ik dit zeker vermelden.
Ben tevreden dat er nog mensen mee willen experimenteren.

Groetjes Secure59
 
beste Secure59 ik zelf heb het vandaag voor mekaar gekregen om mac op mijn laptop te installeren en is mac bij jou al geinstalleerd
001.png
 
Hallo Ddr3,
Heb nog niet verder kunnen experimenteren omdat ik een opdracht heb gekregen om een server in Linux op te zetten.
Als je een tip voor mij hebt om Mac op Pc te zetten dan had ik dat graag gehoord.
Groetjes en alvast bedankt

Secure59
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan