Macrium Reflect Free

Macrium Reflect Free 8.0.7279

Enkel Leden kunnen Downloaden, maak je gratis Lid.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Tuts heeft een nieuwe Download toegevoegd :

Macrium Reflect Free - Maak snel nauwkeurige, betrouwbare back-up van uw harde schijf

Af en toe een back-up van uw pc maken is een heel goed idee: er is geen betere manier om uw waardevolle bestanden te beschermen tegen hardwarefouten, virusaanvallen en andere gegevensrampen. Maar het is belangrijk om het goed te doen.


Het uitvoeren van een eenvoudige op bestanden gebaseerde back-up is bijvoorbeeld snel, maar alleen omdat u waarschijnlijk zoveel achterlaat: e-mails, contacten, browserfavorieten, digitale foto's, muziek, lettertypen, Windows- en applicatie-instellingen...

Lees meer over deze Download...

img7File.png


img5File.png


img3File.png
 
Laatst bewerkt:
Met de free versie kun je geen incrementele back-ups laten maken, gebruikte daar Aomei free voor maar die geeft soms problemen ( de driver amwrtdrv.sys) , nu gebruik ik Disk Master free, deze geeft geen problemen.
Past hier niet echt in downloads maar wilde het wel even kwijt.
 
Ivan heeft Macrium Reflect Free bijgewerkt met een nieuwe update:

Software update: Macrium Reflect Free

Wat is er nieuw in 7.3:

- Macrium-taakplanner
- Macrium Image Guardian (MIG)

Macrium-taakplanner

We hebben onze eigen planner in Macrium Service geïntegreerd om de standaard Windows Task Scheduler (WTS) te vervangen. WTS is al jaren de enige methode voor het plannen van Macrium Reflect-back-ups, maar wordt helaas geplaagd door betrouwbaarheidsproblemen rond zomertijd (DST) -veranderingen en biedt niet langer de kwaliteit van de werking die Macrium Reflect vereist.


De planner die we...

Lees meer over deze update...
 
Heb deze geinstalleerd - mooie software en snel ...
Maar wat ik zo meteen niet vind : moet je bij gebruik van Schedule er zelf voor zorgen dat MRF wordt opgestart op de achtergrond ?
Of zorgt de software daar zelf voor via een Service ?

[Edit] Had ik zelf kunnen checken uiteraard alvorens de vraag te stellen !!! :mad: 😈
Het antwoord = ja, het draait als een Windows service !
 
  • Leuk
Waarderingen: Ivan
Ik gebruik het al een paar jaar. Slechts eenmaal mijn clone-schijf moeten in computer steken. Reden was dat mijn C gecrasht was. Schijf er uit en clone er in. 10 minuutjes en kon direct terug aan het werk. Weliswaar, een paar dagen data verloren sedert de laatste clone. Maar dat is te verwaarlozen.
Ik maak de 1e en 15e van de maand telkens een clone.
Je kan uiteraard ook starten vanaf schijf of stick en zo alles overzetten. De schijf of stick maak je ook met het programma.
 
Tuts heeft Macrium Reflect Free bijgewerkt met een nieuwe update:

Software update: Macrium Reflect

Update voor Windows 11

Het reddingsmedium wijst nu automatisch de stationsletter 'C' toe aan het Windows 11-systeemstation.
De reddingsmedia identificeert en labelt Windows 11 nu correct voor 'Fix Boot Problems' en 'ReDeploy'.
Als dit probleem u treft, maak dan na het updaten nieuwe reddingsmedia aan.

Server Plus-updates

De wizard Mailbox herstellen kan soms crashen als de geback-upte Exchange-database corrupte of ongeldige binaire gegevensstructuren bevat. Dit is...

Lees meer over deze update...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan