Status
Niet open voor verdere reacties.
N

nikki

Gast
ik heb een trail versie van norton die na 6 maand verloopt
norton 2005
ik zou nu ook graag nod32 opzetten
mag dat of geeft dat conflikten

groetjes nikki
 
Meestal geef dit conflicten.
Best verwijder je norton ( maak toch je pc traag) en installeer je Nod32.
 
ik zou ook die norton eraf smijten en er nod 32 opzetten
2 anti virussen heeft conflicten hebben ze me altijd verteld en zo zou ik kiezen voor de nod32 want die neemt niet veel van je pc enis zeker zo goed als norton
 
norton

norton

thx ik zal norton verwijderen en nod32 eropzetten

groetjes nikki
 
Ik heb vanmorgen een pc gaan herstellen met verschillende problemen,1 ervan was 2 virusscanners die in conflict kwamen.
Ik heb norton 2005 eraf gegooid en AVG free edition opgezet.
Ik gebruik deze al 2 jaar en heb nog geen enkel probleem voorgehad.

Greetz;)
 
2 anti virussen heeft conflicten hebben ze me altijd verteld en zo zou ik kiezen voor de nod32 want die neemt niet veel van je pc en is zeker zo goed als norton

Om niet te zeggen dat NOD32 beter is!(y) En zoals al gezegd, 2 AV's geven conflicten maar pas als ze beiden in real time protection staan. Dus er mogen 2 AV's op je systeem staan maar ze mogen niet beiden gelijktijdig actief zijn. Dus 1 die actief is en de andere om eventueel eens extra te scannen, want wat de ene niet vind, vind de andere misschien.
 
Ik heb vanmorgen een pc gaan herstellen met verschillende problemen,1 ervan was 2 virusscanners die in conflict kwamen.
Ik heb norton 2005 eraf gegooid en AVG free edition opgezet.
Ik gebruik deze al 2 jaar en heb nog geen enkel probleem voorgehad.

Greetz;)

ook ik gebruik AVG, en heb Norton eraf gegooid. Maar eer ik dit gedaan had had ik eerst mijn pc nog eens extra laten scannen door Norton, hem verwijderd, AVG erop en toen laten scannen met deze laatste, en wat bleek: AVG vond nog fouten een paar minuten na Norton!!!!!! Trouwens Norton belast het systeem te veel. Ook NOD 32 en Avast hebben zeer goede kritieken.Je moet dus geen geld uit tegeven om een goede virusscanner te hebben.
 
ok Rosti.
En?heb je de computerboekjes al doorsnuffelt die je bij ons bent komen halen?(tbw dolfke en Simba in Deurne)

SIMBA
 
ik heb norton volledig verwijderd en nod 32 eropgezet
ben er heel tevreden over

grv nikki
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan