Status
Niet open voor verdere reacties.
Mag ik nog een vraag stellen?
IK heb 4 mailboxen van mijn provider en 1 van Gmail. en ze komen in al mijn mappen binnen.
Op mijn vorige computer kon ik op alle computers mijn mail uitlezen ook al had ik die op de laptop al bekeken.

En nu de eigenlijke vraag.

Toen kon ik op de mails van die dag op alle 3 de computers bekijken. Nu als ik het heb geopend op een andere computer zie ik ze niet meer op de andere compter.
Ik heb het toen niet zelf ingesteld dus weet niet hoe dat toen gedaan is..
Vriendelijke groet Elegance
 
Je moet bij de account instellingen van die mail clients instellen dat er een copie van die mail bewaard wordt op de mailserver voor x aantal dagen. Is instelbaar in vrijwel alle mailclients.
 
Ik ben benieuwd of dit topic al opgelost is !

Goede morgen,
Aller eerst mijn nederige excuus ik zie inderdaad dat ik geen antwoord heb gegeven.
Maar nee, het is mij nog niet gelukt.
Er staat al ingesteld van 30 dagen bewaren op de server.
Maar toch is het nog zo dat als ik op mijn mobiel een mail heb gelezen. die als ik deze lees en die daar laat staan. Maar als ik het vervolgens op de computer het uitlees en verwijderd is die meteen ook van mijn Mobiel telefoon alles weg ook omgekeerd .
Maar ik ga nog wel eens zien hoe dat op te lossen want ik moet nog wat instaleren op mijn mobiel dat kreeg ik van de week ook door gezonden , was er blij mee . Maar ging ik naar de Desktop computer dan was alles weer weg>
Ik ga er eens goed op studeren , maar heel hartelijk dank voor jullie steeds terugkeerendehulp
. Vriendelijke groer Elegance
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan