Mail weer intrekken

Status
Niet open voor verdere reacties.
N

Niet geregistreerd

Gast
Ik las op jullie site dat je in outlook e-mails terug kon trekken (een forumbericht uit 2006) door te dubbelklikken op het verzonden item en dan via acties in de werkbalk, door een aantal stappen te nemen, het bericht te verwijderen. Welnu in mijn balk staat geen onderwerp "acties" en ik wil wel graag een e-mail terug trekken. Hoe doe ik dit???

gr
Gerrit
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vrees dat dit in Uw geval onmogelijk is, tenzij U voldoet aan volgende voorwaarden...

http://office.microsoft.com/nl-nl/outlook/HA010917601043.aspx

Voor deze functie moet u gebruikmaken van een Microsoft Exchange-account.
De meeste privé-accounts maken geen gebruik van Exchange. De geadresseerde van het e-mailbericht dat u wilt intrekken,
moet ook gebruikmaken van een e-mailaccount op een Exchange-server. U kunt bijvoorbeeld geen bericht intrekken dat u
hebt verzonden naar iemands persoonlijke POP3 account ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik las op jullie site dat je in outlook e-mails terug kon trekken (een forumbericht uit 2006) door te dubbelklikken op het verzonden item en dan via acties in de werkbalk, door een aantal stappen te nemen, het bericht te verwijderen. Welnu in mijn balk staat geen onderwerp "acties" en ik wil wel graag een e-mail terug trekken. Hoe doe ik dit???

gr
Gerrit

dit kan je alleen nemen in het verzonden item zelf. onder extra-tools-actions-recall message.

maar verouderd dus op slot :applaus:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan