Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
dag ,
als ik een site open en er komt een mailadres op om te contacteren kan ik dat niet openen
normaal klik je daarop en opent je WLM met het mailadres maar bij mij opent Google Chrome en zie ik niets
ik moet iedere keer langs een omweg aan dat mailadres zien te komen
vroeger had ik dat niet , dus blijkbaar moet ik iets anders herinstellen
 

Bijlagen

  • 1.GIF
    1.GIF
    21.2 KB · Weergaven: 168
  • 2.GIF
    2.GIF
    15.3 KB · Weergaven: 162
als jij dus radio 2 wilt contacteren en je klikt op de "mail radio2 W-VL" dan opent bij u de chrome terwijl dit eerder Wlm was ..
dan dien jij volgens mij naar" apps" te gaan via start >instellingen >Apps> selecteer standaard apps
klik van onderen op "standaard-apps per app instellen ..
scrol in de lijst dat tevoorschijn komt naar de mail app die jij wenst te gebruiken ...in uw geval dus de WML
klik op de WLM icon .. en klik verder op de blauwe regel "selecteren wat standaard met dit programma word geopend "
klik elk vinkje aan en bevestig je keuze ..

7ab3d2cb5b-Ashampoo_Snap_2017.04.19_20h16m23s_003_.png


7ab797ccbe-Ashampoo_Snap_2017.04.19_20h21m10s_004_.png
 
Kan natuurlijk ook een foutje op de website zijn.

Ik zal een voorbeeld geven over wat er fout kan gaan op een website, maar ik gebruik hiervoor wel een fake emailadres dat niet bestaat. ( dus een mailtje sturen heeft geen zin )

Klik hier om het mailprogramma te openen.

Klik hier om het mailprogramma niet te openen maar een foutmelding via de browser.

Het is dus maar een voorbeeld om te laten zien wat er gebeurd als er iets fout geprogrammeerd is op een website, maar er kan natuurlijk ook een andere fout aanwezig zijn.
 
dag ,
opgelost maar via een (beetje) andere weg moeten doen MAAR met uw tips dus wel !!!
ik heb naar start en instellingen gegaan maar daar zag ik geen "apps " ( zie bijlage 1) , dan daar "apps" ingegeven en account toe gevoegd via "account instellingen voor email en apps ", mijn Telenet mailadres die er nog niet bijstond ingegeven ( alleen mijn Hotmail en Gmailadres stond er ...), en zo verder gegaan .( zie bijlage 3 )
nu opent dus dat mailadres als ik op hun mailadres klik in WLM .
en vergeten te zeggen eigenlijk , maar ik had dat bij ieder mailadres dat ik aanklikte zoals bvb ook als naat Het Nieuwsblad iemand wilde bereiken ( zie bijlage 2 )
en fdat allemaal getest en het lukt nu iedere keer
DUS , een grote mercie
ps : ik zie wel niet wat jij toont in #4
maar misschien is dat bijzaak
maar ben gered !
vriendelijke grtn
G.
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    30.3 KB · Weergaven: 173
  • 2.jpg
    2.jpg
    46.9 KB · Weergaven: 150
  • gelukt dus.GIF
    gelukt dus.GIF
    31 KB · Weergaven: 157
  • 3.jpg
    3.jpg
    39.2 KB · Weergaven: 168
ik draai de laatste build en jij wellicht nog niet daarmee dat er een beetje verschil is maar het resultaat blijft immers hetzelfde .
dat jij niet hetzelfde ziet als bij bericht 4 is omdat ik dus de Windows 10 mail gebruikt als de standaard mail app en jij de WLM
 
blijkbaar heb jij al vanaf 08/2016 geen update's meer binnen gekregen want ik zie hier dat ik op 18/08/2016 de build 14393.67 bezat...
op 14/03/2017 zou je in feite build 14393.953 binnen gekregen moeten hebben ... en vanaf 11/04/2017 werd de bedeling gedaan naar de 15063.00
 
raar want ik update regelmatig en dit is deze van vandaag
of moet ik ergens anders ietss zoeken?

bij mij staat het zo ingesteld
is dat goed
zie 2de knipsel
 

Bijlagen

  • Knipsel.jpg
    Knipsel.jpg
    46.1 KB · Weergaven: 132
  • Knipsel.GIF
    Knipsel.GIF
    26.9 KB · Weergaven: 139
klik eens op "geschiedenis van uw updates" wat is hier de laatste datum dat er updates geinstalleerd werden ...
ik bedoel dus geen beveiliging of software updates maar de cumulatieve updates ...welke KB nummer is deze laatste + de datum !
 
De KB4015438 zou volgens u geinstalleerd moeten zijn ...wel jouw afbeelding in bericht #9 spreekt dit tegen ..
indien de KB4015438 geinstalleerd is dan zou je de build 14393.969 moeten draaien en in bericht #9 beweer je dus de build 14393.1066 te hebben ..
**ik heb me blijkbaar vergist en dacht in bericht #9 dat je de build 14393.66 draaide ...
 
dag ,
de vraag blijft dus :heb ik de goeie build dan ?
of moet ik nog iets doen ?
nog eens naar update gegaan en dit gezien vandaag : bijlage 1

in aansluiting van bericht "13 heb ik al een latere cumultatieve update
 

Bijlagen

  • Windows update onderweg.jpg
    Windows update onderweg.jpg
    22.1 KB · Weergaven: 141
  • Knipsel.GIF
    Knipsel.GIF
    4.1 KB · Weergaven: 128
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan