Status
Niet open voor verdere reacties.
R

red wodka

Gast
Kan je hier ook verschillende mailboxen aanmaken
vb mijn e-mails komen toe in een apparte mailbox en de e-mails voor mijn vriendin in een andere mailbox met outlook express lukt dat maar lukt dat ook met deze en hoe moet je dat dan instellen?
 
Ja tuurlijk gaat dat ;)

Hoe stel je OUTLOOK in ?

Toevoegen extra mailbox.

Om een mailbox aan uw outlook toe te voegen waar u rechten op gekregen heeft, gaat u naar de e-mail accounts. Er wordt bij deze beschrijving vanuit gegaan dat u uw eigen exchange mail al heeft ingesteld.

Ga naar Tools -> E-mail accounts... en kies View or change existing e-mail accounts.
Klik op Microsoft Exchange Server en klik Change.... Kies More Settings...
Klik in het nieuwe venster het tabblad Advanced en kies bij Open these additional mailboxes de optie Add....

Type hier uw mailboxnaam zoals deze onder exchange bekend is. U kunt met OK, OK, Next en Finish alle schermpjes afsluiten en dan heeft u in uw Folder List een extra mailbox met alle folders waar u rechten op heeft.

(sc)
 
hey
wie met telenet werkt kan er verschillende mailboxen op na houden met elk een andere e-mail account ( tot 5 boxen ) en niets extra te betalen (?? )
 
@Misterbean

Klik op Microsoft Exchange Server en klik Change.... Kies More Settings...
Klik in het nieuwe venster het tabblad Advanced en kies bij Open these additional mailboxes de optie Add....

Type hier uw mailboxnaam zoals deze onder exchange bekend is. U kunt met OK, OK, Next en Finish alle schermpjes afsluiten en dan heeft u in uw Folder List een extra mailbox met alle folders waar u rechten op heeft.


kan dit in het nederlands heb nederlandse versie en vind dat niet ze om een tweede mailbox aan te maken
een tweede account heb ik gevonden maar zo willen dat ik met die tweede account in een andere mailbox terecht kom dan mijn hoofdmailbox

zodat ik kan kiezen naar welke mailbox ik ga
 
denk dat hier het probleem ligt kan dat nergens vinden
Klik op Microsoft Exchange Server
moet ik dat instellen om deze te hebben of hoe gaat dat
 
open je outlook
ga naar extra's
ga naar emailaccounts
een nieuwe aacount toevoegen
en dan zie je bovenaan normaal Microsoft exchange server
Wij kunnen dat niet openen maar volgens mij moet je daar gewoon pop 3 aanklikken en je gegevens invullen zoals bij outlook express :
in.telenet.be en uit.telenet.be en je accountnr en wachtwoord van telenet

hopelijk lukt het je nu ;)
 
nee dat is enkel om account toe te voegen en niet voor een mailbox


maar heb gezien dat je regels kan instellen zodat de e-mails voor de ene account in een apparte map komen en die voor de andere in andere map weet er hier iemand iets over
 
die adressen die je hebt op mijn telenet, zitten die daar in 1 account of heb je op telenet 2 accounts?normaal gezien wel, bij ons waren dat standaard 2 boxen met verschillende login en wachtwoord.

Als dat zo is dan moet je gewoon in je outlook 2 aparte accounts aanmaken 1 op jouw adres en 1 op dat ander adres. En dan moet je om de mails van dat 2e adres te zien die 2e account berichtregel instellen en die mails in een andere map laten toekomen.

Ik denk niet dat het mogelijk is om in outlook te wisselen tussen de identiteiten zoals in outlook express, ik vind er in elk geval nergens iets over
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan