E-mail mailfence

bernard

Steunende VIP
Vip Lid
Ik sta voor een raadsel in verband berichten met Mailfence.
Van één enkel persoon ontvang ik volgende mails, zie screen 10a. Daar zie je links een rood uitroepingsteken staan. Ernaast ziet u een geschreven tekst die dienst doet als link. Deze tekst geeft volgende uitleg (zie screen10b).
Mijn vraag is wie dit zou kunnen schrijven. Is er iemand dit de mogelijk heeft om op deze plaatsen iets te schrijven? Ik ontvang enkel bij die bewuste persoon deze melding, bij geen enkele andere heb ik dit. Ik vind dit heel bizar.

Bijlagen

• knipsel10a.png
    knipsel10a.png
    32.9 KB · Weergaven: 17
  • screen 10b.png
    screen 10b.png
    37.6 KB · Weergaven: 14
Ernaast ziet u een geschreven tekst die dienst doet als link.
Geen idee of je er op klikken kunt, maar dat is geen geschreven tekst, dat is gewone tekst vanuit het programma.
Het is een valide waarschuwing dat het wel eens zo kan zijn dat het email adres van de afzender vervalst is. Zoals ook afbeelding B aan geeft.

Wie dat zou kunnen schrijven? Niemand want het is niet geschreven het is gewone oranje tekst en ga er maar van uit dat dit van Mailfence is. Dit is verder niet iets waar jij iets aan hoeft te doen of kunt doen als je deze afzender kent.

Ik vind dit heel bizar.
Ik niet. Zou bijv. kunnen dat betreffende vanaf een ip of server schrijft waar al vaker verdachte mails vandaan zijn gekomen en vaak genoeg wordt dan een heel subnet (zeg maar een heleboel ip's in dat bereik) geblokkeerd of als verdacht aangemerkt.

Het e-mail adres van de afzender is logischerwijze gemaskeerd, dat is goed gedaan. Evt. kun je via een prive bericht mij eens sturen wat er na de @ staat van de afzender bijv. @afzender.nl als je begrijpt wat ik bedoel.
Volgende keer als het kan a.u.b. de afbeelding iets groter en/of scherper maken, kon het nauwelijks lezen. ;)

Terug
Bovenaan