Mailprogramma

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, kent iemand een mailprogramma waarin je in bv. verzonden berichten direct tekst kunt markeren (bv een ander kleurtje geven) zoals bij papieren documenten. Voor alle duidelijkheid het gaat dus om al opgeslagen berichten in de mailbox. Dit is voor mij zeer dringend omdat ik bewijslast moet vinden in mijn mails tegen zaterdag op het politiebureel. Op die manier kan ik wat op een duidelijke manier mijn mails laten zien. Ik gebruik momenteel Thunderbird. Op het helpforum Mozilla wordt me Postbox aangewezen maar ik vind de manier niet om bovenvernoemd probleem op te lossen. Je kan Postbox overigings gratis dertig dagen uitproberen. Bij voorbaat dank
 
Geen idee hoe je ontvangen of verzonden berichten kunt markeren.

Het enige wat ik kan bedenken is de tekst selecteren en kopiëren / plakken naar een tekstverwerker en daar de markeringen aanbrengen.
Wordpad zit standaard in Windows. Geef de opdracht write.exe
Als je Office hebt geïnstalleerd kun je natuurlijk Word gebruiken.
 
denk ook dat de optie die Skippy u aanbrengt de enige mogelijkheid is ook ik ken zulk programma niet om een bepaalde tekst uit toegezonden mails te markeren ..
*mocht je echter de Office Outlook gebruiken lees je best punt 5 eens in deze link
 
Denk dat het vlugste zal zijn alles af te printen en manueel te markeren met een stift. Aangezien ge toch naar het politiebureau moet, hoeft dit niet persé met de computer te gebeuren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan