mails ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dina

Overleden
Sinds geruime tijd krijg ik steeds van dezelfde persoon die in Spanje woont tot 10 x toe dezelfde mail, is dat een probleem van hem of ligt het aan mijn pc ? Andere vrienden hebben hetzelfde probleem met die persoon zijn mails !

beste dank bij voorbaat !
 
het kan best zijn dat die vriend zijn pc of zijn mail programma gehackt is ..
en dat dit gebeurt zonder zijn medeweten !

hij zou zijn pc eens moeten scannen met een rootkit scan...
nu weet ik niet welke antivirus software hij gebruikt ...de avg internet security heeft een rootkit scan ..
hij kan ook de gratis Sophos Anti-Rootkit gebruiken
 
Sinds geruime tijd krijg ik steeds van dezelfde persoon die in Spanje woont tot 10 x toe dezelfde mail, is dat een probleem van hem of ligt het aan mijn pc ? Andere vrienden hebben hetzelfde probleem met die persoon zijn mails !

beste dank bij voorbaat !

Wat voor emails ontvang je dan? Zijn dit serieuze emails of spam? De kans is groter dat zen email account gehackt (niet zen pc of email soft.) Gehackte email accounts worden gebruikt voor te spammen. Het enigste wat die moet doen is zen wachtwoord veranderen van zen email account.
 
Sinds geruime tijd krijg ik steeds van dezelfde persoon die in Spanje woont tot 10 x toe dezelfde mail, is dat een probleem van hem of ligt het aan mijn pc ? Andere vrienden hebben hetzelfde probleem met die persoon zijn mails !

Dag dina
Mogelijke oorzaken.
1. Bericht wat DDragon in vorige bericht gepost heeft.
2. Adresboek e-mail programma is besmet met een worm. Van zodra e-mail programma geopend word , gaat de worm naar elke contactersoon in het adresboek e-mails beginnen verzenden.
3. De persoon zijn postvak met verzonden items zit vol. Wanneer deze vol zit krijgt de verzender een bericht te zien dat e-mail niet verzonden is en zal de persoon het bericht opnieuw verzenden .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan