Status
Niet open voor verdere reacties.

broere69

Steunend lid
Vip Lid
Beste vrienden ,
ik heb de emails va, windows mail in vista er los uitgehaald en op een stick gezet ,
nu heb ik win 7 geinstaleerd en wist dat er geen mailclient inzat heb ik maar outlook 2007 geinstaleerd maar nu zit ik met een probleemke ik kan die mails van windows mail niet openen in outlook 2007 ?

Iemand een goede raad of ervaring mee ?
 
Beste vrienden ,
ik heb de emails va, windows mail in vista er los uitgehaald en op een stick gezet ,
nu heb ik win 7 geinstaleerd en wist dat er geen mailclient inzat heb ik maar outlook 2007 geinstaleerd maar nu zit ik met een probleemke ik kan die mails van windows mail niet openen in outlook 2007 ?

Iemand een goede raad of ervaring mee ?

Welke bestanden heb je precies op stick gezet?

Outlook Express slaat de e-mailgegevens standaard op in de map C:\Documents and Settings\inlognaam\Local Settings\Application Data\Identities\{....}\Outlook Express. Deze databasemap bevat meerdere DBX-bestanden waarin de verzonden en ontvangen e-mail zijn opgeslagen. Als je die hebt kan je die importeren in 2007.
 
Kan je berichten exporteren vanuit windows mail en dan terug importeren in outlook ?
 
Kan je berichten exporteren vanuit windows mail en dan terug importeren in outlook ?

dat kan je als beiden op je systeem staan en werken. in het geval van de w7 moet je dus eerst zien dat je windows mail werkt. daar dient Ivan zijn uitleg voor ;)

als die werkt kan je ofwel export doen in windows mail of anders import in outlook.
 
poster is niet meer online geweest sinds 28/11. oplossing is gekend: eerst windows mail activeren door je map over te zetten van andere pc en daarna import of export in één van beide progs. slotje erop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan