Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Daarvoor zit er dan ook een prima zoekfunktie in dit forum !Sorry ,maar was vergeten waar dat topic stond en heb een hele tijd niet op pc geweest.
Punt is dat je mail adres vrij rondzwerft, ander email adres kan helpen maar dan dien je al je contacten en bedrijven die hem hebben te verwittigen.
Zo'n filter werkt alleen als je die steeds verteld welke gelijk in de prullenbak moet komen
Ja oké maar dan moet je ook nog de titel herinneren hé
Nee hoor, zoekfunktie werkt met index op alle trefwoorden uit de berichten : je kan dus zoeken op spam, mailwashen, junk etc... en dan krijg je een lijst van items uit het verledenJa oké maar dan moet je ook nog de titel herinneren hé
Ik zou Mailwasher niet kunnen missen. Ik heb wel de betalende versie dus weet niet hoe het met gratis zit.Hello,
Allereerst mijn allerbeste wensen voor 2024 aan het Team en alle gebruikers
Dan zou ik graag weten of Mailwasher Free goed is tegen die vervelende ongewenste mails ?
Bedankt voor uw antwoord![]()
werd al meerder malen meegedeeld, een topic lezen vanaf het begin vermijd ' echo's ' (herhalingen ...)Mailwasher free is goed, maar heeft de beperking dat het maar voor 1 email account werkt.
Heb je meerdere email accounts die je wil antispammeren (vb bij hotmail, gmail, telenet, proximus, ...), dan moet je een licentie kopen.