Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is het makkelijkst om mee te werken en te kunnen aanpassen voor een forum
phpbb, vbulletin, .... enz
Welke raden jullie aan en waarom?
 
phpbb is gekend (vroeger) dat het grote database niet aankan. Ik gebruik nu zo een ongeveer vbulletin 6 jaar en goede support, is dan wel niet gratis tegen over andere forum software wel.
Nog vragen vuur maar af.
 
kan je dan bv makkelijk overschakelen van phpbb forum naar vbulletin?
ik bedoel daarmee kan je alle berichten dat je al staan hebt op een phpbb forum overzetten naar vbulletin?
Heb je in vbulletin ook verschillende stijlen?
Is deze makkelijk te instaleren?
Ik heb nu een phpbb forum voor de moment maar vind het een moeilijk gegeven om vb mods te instaleren.
dus op zoek naar mss iets anders
 
Met ouder versie van vbulletin was het mogelijk van phpbb naar vbulletin te gaan zonder verlies van berichten, maar vbulletin 4 is maar juist uit en weet niet of deze versie dat ondersteund dat vraag je best op hun forum.
In vbulletin heb je verschillende stylen en kan je zelf ook aanmaken zoals hier.
vbulletin is simpel te installeren, op een phpbb zullen mod van vbulletin niet werken de code is helemaal anders geschreven.
Licentie kost zo een 195 dollar voor enkel forum wil je portaal er bij betaal je 285 dollar
 
amai kost nog redelijk wat e had ik niet gedacht eigenlijk
zal het voorlopig moeten houden voor wat het is denk ik
 
Ja je hebt wat te veel berichten staan op je forum en zou zonde zijn deze kwijt te spelen.
 
ja zou idd zonde zijn e we zullen nog effe verder doen on phpbb dan
mocht er iemand een passende stijl weten laat maar iets weten e
forum gaat over hengelen
 
Een collega op het werk wil geen vbulletin omdat er te veel toeters en bellen zijn, en te complex naar zijn zin.
Ik vraag mij dan ook af waarom je niet tevreden bent met je huidige phpbb systeem.
Gewoon uit nieuwschierigheid.
 
ik vind het allebij even mooi en zo hoor is gewoon eens om weten wat het makkelijkste werkt en zo en uit nieuwschierigheid naar naar jullie meningen hierover
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan